Geschiedenis verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tve

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2009
Berichten
3
ik heb een probleempje. Heb internet explorer maar als ik de geschiedenis wil verwijderen doet hij dat. Dit is ook goed. Maar als ik op het pijltje naar onder druk wat rechts van de adresbalk staat blijft daar nog wel geschiedenis staan met een paar site's. Hoe kan ik deze verwijderen???
 
en hoe doe ik dat of hoe kom ik daar bij uit>???
 
oke bedankt ik ga het eens uitproberen.....Laatste vraag....Het is toch niet zo dat ie ook al je documenten en zo opschoont dat alles weg is he????
 
oke bedankt ik ga het eens uitproberen.....Laatste vraag....Het is toch niet zo dat ie ook al je documenten en zo opschoont dat alles weg is he????

nee, ik gebruik het dagelijks en ik mis nooit iets :D

bovendien kan je aan en uitvinken WAT hij meot verwijderen... en als je op analyse drukt precies zien wat hij wil weggooien
 
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Cleaner gedownload en gedraaid, Er wordt heel wat weggegooid alleen niet een aantal pagina's die in de historie stonden. Wat nu? IE8.0 verwijderen en weer downloaden ?
 
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Cleaner gedownload en gedraaid, Er wordt heel wat weggegooid alleen niet een aantal pagina's die in de historie stonden. Wat nu? IE8.0 verwijderen en weer downloaden ?

al geprobeerd om je internet explorer leeg te maken met de ingebouwde functie?
 
Ja heb ik gedaan.

Aangevinkt:
Tijdelijke internet bestanden
Cookies
Geschiedenis
Recentelijk bezochte URL's

Zie ook nog iets van Windows Explorer maar daar is niets van aangevinkt

please help!

grt Joe
 
als het met krachtige tools zoals ccleaner niet werkt weet ik het ook niet meer :eek:
 
Ben dr al achter....

is waarschijnlijk weer 1 of andere truc van Microsoft.....:-(

je kan het als volgt uitschakelen:

ga naar extra -->opties
kies voor Tabblad Inhoud
kies bij automatisch invullen voor instellingen
haal het vinkje bij Windows search gebruiken voor betere instellingen het vinkje weg
kies Ok en nogmaals OK.
browser afsluiten en voilà

ongetwijfeld zal de historie ergens worden opgeslagen maar zou niet weten waar. Ik ben in ieder geval van die geschiedenis verlost!

Groet Joe
 
dat is opzich best logisch ik ging er vanuit dat die sites die er stonden bekende sites van je waren :p

dat kwam door deze zin
staat blijft daar nog wel geschiedenis staan met een paar site's

nouja iig opgelost :p

Groeten Mastermindzh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan