geschiedenis verwijderen uit mijn adresbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Ik heb sinds een paar dagen IE 8. Nu krijg ik in de adres balk bovenaan niet alleen de laatst bezochte sites, maar daaronder is er een gedeelte dat heet: geschiedenis. Daar zijn dan mijn bezochte sites die ik met een log in code heb bezocht. Iedereen kan nu deze sites gewoon openen zonder een log in code te gebruiken. Dat wil ik niet!! Als ik de map geschiedenis leeg maak, blijven deze urls er staan!! Ik heb dus niets geen privacy meer op mijn pc. Ook staan er nog een paar favorieten daar. Die wil ik ook verwijderd hebben. Eigenlijk wil ik de laatst bezochte sites er wel in hebben, zodat ik niet telkens de url moet intypen. Maar die geschiedenis urls met gebruikte inlog code en de favorieten wil ik niet in mijn adressenlijst hebben. Hoe kan ik dat veranderen? Of misschien beter, hoe kan ik weer terug naar IE 7???

ie8.JPG

ga naar internetopties klik onder browsing history op delete en je krijgt het volgende schermpje(ie8)...verwijder de onderste twee en ze moeten weg zijn

komt het daarna terug of is het nooit weggegaan, probeer dan bij internet opties ook even...tabblad advanced(geavanceerd)>>>restore advanced settings(herstel geavanceerde instellingen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan