geschiedenis wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cparker

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
hallo kenners
Ik heb een probleem met het wissen van m'n internet geschiedenis
Als ik schijfopruiming uitvoerd, blijft er 404 kb in m'n geschiedenis staan ondanks dat hij toch staat aangevinkt
Het opstarten van schijfopruiming station c doet het niet ik doe de schijfopruiming dus met bhv symantech fast and clean
Schijfopruiming via bureaublad acc werkt wel op m'n andere stations
Wie weet raad? ik kom er niet uit
bijvoorbaat dank cparker

Bedankt tipie
Ik heb de link gebruikt en het programma gedownload
Ik zal het in de loop van de dag gaan uitproberen en de resultaten hier plaatsen

Hallo tipie en stanley19
Ik heb het programma gebruikt maar er blijven 27 bestanden staan met omvang van 0 byte
Maar doe ik daarna safe and clean van symantec, blijkt er 404 kb in m'n geschiedenis ra ra hoe kan dat
Ik heb ad aware en m'n avg anti virus programma laten lopen maar die hebben niets kunnen ontdekken
Het lijkt wel of er aan m'n geschiedenis iets is aan gehangen om het wissen ervan te frustreren, want m'n eigen schijfopruiming doet het niet meer en die van symantec loopt ook niet naar behoren
Is dat een rare gedachte of komt zoiets vaker voor en zoja wat moet ik doen om dit op te lossen?
Bij voorbaat dank cParker

het is een botte methode, maar je kan ook
NSW verwijderen en opnieuw instaleren.

:o Leuk Franz maar ik ben een echte digibeet ik weet geheel niet wat nsw is
Ik wil het best doen hoor zo'n botte methode dus als jij zo vriendelijk wilt zijn een kleine uitleg te geven, dan ben ik je daar zeer dankbaar voor
Grtz cParker

NSW bedoel ik Norton System Works mee.(neem aan dat je dat programma gebruikt)
kijk in je configuratiescherm bij software.
daar zoek je norton systemworks.
verwijder die en instaleer hem opnieuw (met de cd-rom)

Start - Uitvoeren.
Typ in %temp% en klik Oke.

Alles wat er in staat kun je verwijderen.
Er komt een melding als er een bestand niet weg kan, dat laat je dan staan.

Lucia

OOOhhh bedoel je dat, nee daar kan het niet in zitten want ik start het op vanaf cd
In iedergeval bedankt voor de reactie

Grtz cParker

@ Lucia 1
Heb net uitgevoerd wat jij hebt beschreven maar zonder het beoogde resultaat, alhoewel dat wat blijft staan in m'n geschiedenis is gereduceerd tot 387kb
de map temp is geheel leeg
Als ik m'n schijfopruiming nu gebruikt blijft deze hangen op comprimeren bestanden(hier begint hij mee) en na +/- 1a2 min kapt het program ermee:(

Grtz cParker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan