geschiedenis wissen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snapnie

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
Berichten
6
kan ik de laatst geschreven zoekopdrachten wissen? dit gaat namelijk niet weg met het 'geschiedenis wissen'. Ik heb bijvoorbeeld bij google wel eens gezocht naar sites die mijn kinderen niet mogen zien. maar als mijn kinderen nu in google de 'S' intypen, dan komt mijn zoekopdracht al naar voren. kan dit gewist worden?
 
Dat heeft met autoinvullen te maken.
Extra/internetopties/Geavanceerd/zoek naar autoinvullen.
Of niet meer naar sites gaan met een S. Dat wil ook geweldig helpen :D
 
Elisa zei:
Dat heeft met autoinvullen te maken.
Extra/internetopties/Geavanceerd/zoek naar autoinvullen.
Of niet meer naar sites gaan met een S. Dat wil ook geweldig helpen :D

:eek:
ik heb gezocht naar auto-invullen maar kan het niet vinden. Ook bij help en ondersteuning vind ik nix over auto-invullen:confused:
 
Je moet zijn op tabblad "inhoud"van internetopties
En het heet autoaanvullen
 
Laatst bewerkt:
Je bent er nog niet snapnie!
Ga toch even naar hetgeen ik schreef.
Dat pad bestaat echt wel.
attachment.php


En dan nog wat, ondeugden verander je niet........waarom maak je niet een 2 users extra op je pc voor die arme kinderen? Je hebt XP notabene.
Zet je er meteen flink wat restricties op zodat ze niet op de verkeerde sites terechtkomen :cool:
Ik zeg dit echt in het belang van je kinderen!
 

Bijlagen

  • Inline.jpg
    Inline.jpg
    29,5 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
Elisa zei:
Je bent er nog niet snapnie!
Ga toch even naar hetgeen ik schreef.
Dat pad bestaat echt wel.
attachment.php


En dan nog wat, ondeugden verander je niet........waarom maak je niet een 2 users extra op je pc voor die arme kinderen? Je hebt XP notabene.
Zet je er meteen flink wat restricties op zodat ze niet op de verkeerde sites terechtkomen :cool:
Ik zeg dit echt in het belang van je kinderen!
hey Elisa,
Het probleem was opgelost maar ik heb toch nog even je raad opgevolgd. AutoAanvullen stond niet aangevinkt, dat was dan misschien toeval:confused:
In ieder geval nog bedankt voor je reactie enne...:eek: ...je raad.
 
Het moest juist uitgevinkt staan! :D Draai dat dus even terug.
Als je n.l. kiest voor autoaanvullen dan gaat Windows weer dingen onthouden en dat wil jij niet :) Bij mij maakt dat niet uit.
Als je ooit je pc zo op wilt zetten dat zaken gescheiden blijven geef je maar een gil.
Je kunt, als je dat wilt zelfs per map beveiligen.

groetjes Elisa
 
Elisa zei:
Het moest juist uitgevinkt staan! :D Draai dat dus even terug.
Als je n.l. kiest voor autoaanvullen dan gaat Windows weer dingen onthouden en dat wil jij niet :) Bij mij maakt dat niet uit.
Als je ooit je pc zo op wilt zetten dat zaken gescheiden blijven geef je maar een gil.
Je kunt, als je dat wilt zelfs per map beveiligen.

groetjes Elisa
hmmm, msschien ff een spraakverwarring.... het vinkje staat er bij mij níet. Moet het vinkje er juist wél?:(
 
Jij wilt in lineautoaanvullen NIET. Er mag dus geen vinkje staan.
Anders gaat Windows alles wat je doet weer opslaan.
En dan krijg je dat je kinderen snoopy in willen tikken en dan............sssss :p
 
Elisa zei:
Jij wilt in lineautoaanvullen NIET. Er mag dus geen vinkje staan.
Anders gaat Windows alles wat je doet weer opslaan.
En dan krijg je dat je kinderen snoopy in willen tikken en dan............sssss :p
haha, dan vinden ze snoepie....
alles staat goed nu, bedankt,

groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan