Geschiedenis wordt niet meer bewaard

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimderon

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Hallo,

Er wordt niets meer bewaard in mijn geschiedenis, enkel de lokaal bezochte bestanden (bovenste plaatje).

Tevens wordt de lijst met meest bezochte webpagina's, die bij het openen van een leeg tabblad in beeld komt, niet bijgewerkt en blijft het bij wat er op het onderste plaatje te zien is, terwijl de lijst eerst helemaal vol stond met de pagina's die ik het meest bezocht.

k3q5og.jpg

dg6ibl.jpg

Hoe is dit te herstellen en hoe komt het dat dit ineens veranderd is?

Alvast bedankt,

Heb je mogelijk privacy items aangezet (of iemand anders)? Of de optie om altijd in-private te gebruiken? Er is ook een optie om je geschiedenis te wissen onmiddellijk na een sessie .

Heb je mogelijk privacy items aangezet (of iemand anders)? Of de optie om altijd in-private te gebruiken? Er is ook een optie om je geschiedenis te wissen onmiddellijk na een sessie .

Inprivate staat niet ingeschakeld.

De optie om geschiedenis te wissen na een sessie staat ook niet ingeschakeld, bovendien wordt er tijdens het browsen ook niets opgenomen in de geschiedenis.

Privacy items, waar kan ik dat vinden?

Mogelijke oplossing voor dit probleem:

Onder Internet Opties in IE9 ga je naar de instellingen van de browsergeschiedenis, zet daar de te gebruiken schijfruimte op 1024 mb. Standaard is 250, dit is veels te weinig.

Heb dit probleem zelf ook regelmatig en het verdwijnt als ik de tijdelijke internet bestanden verwijder met bijvoorbeeld CCleaner. Kan natuurlijk ook via de browser zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan