geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

lebas

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2004
Weet iemand hoe je je geschiedenis selectief kan wissen? Zodat als je de eerste paar letters intikt je niet de hele url als autotekst ziet opkomen?

Ik weet wel dat je in je local settings je geschiedenis per url kan wissen maar dan is het bovenstaande probleem nog niet verholpen.

Internet explorer>extra>internet opties>geavanceerd>vinkje weghalen bij "In line AutoAanvullen gebruiken".

die staat niet aan.

Ik bedoel hoe je bepaalde url van de lijst kan verwijderen die in een lijst onder de adresbalk komen te staan,

vb
als ik www.h type dan komt in de lijst eronder
www.helpmij.nl

nu wil ik die daar uit weg hebben

hoe mot dat??

Geplaatst door lebas
hoe mot dat??
Ga naar Start > Uitvoeren, typ regedit en klik op OK.
Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs en haal daar de adressen weg.

Guus.

Of dit? In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Inhoud, klik op AutoAanvullen en aldaar uitvinken Webadressen en wat verder nog van toepassing is, sluit de schermpjes af met OK.

ik heb het dit allemaal geprobeerd maar heb gaat het niet uit!

ik blijf ze zien !!

Ik bedoel of ik de webadressen selectief kan wissen zodat je ze nergens meer tegen komt

Ik gebruik Disk Cleaner, een heel klein en handig programmaatje dat elke dag in een paar seconden alle tijdens die dag verzamelde "rommel" netjes voor me opruimt, inclusief dat irritante aanvullen.
Lees maar eens door:

http://www.xs4all.nl/~mp2004/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan