geschiedenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heb als besturingssysteen xp pro.
Als ik de computer opnieuw opstart dan is de geschiedenis,welke site's ik allemaal bezocht heb,weg.
Heb bij mozilla ingetypt dat de geschiedenis 14 dagen bewaard moet blijven maar ook daar is de geschiedenis verdwenen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen?:confused:

Groetjes en alvast bedankt voor jullie antwoorden

Klik rechts op het icoon van internet: eigenschappen en dan staat er naast geschiedenis wissen een zin met aantal dagen dat.... en daarnaast kunt ge ingeven hoeveel dagen die bawaard moeten blijven.

Ik hoop u hiermee geholpen te hebben.

succes

bedankt.

Bedankt jean42 maar daar heb ik ook staan dat geschiedenis 14 dagen bewaard moet blijven dus ik heb geen flauw idee waar het aan kan liggen dat mijn geschiedenis steeds verdwijnt na het opnieuw opstarten van de computer.:D

Kan zomaar zijn dat dit aan de orde is: - heb je misschien een firewall/virusscanner/ander programma lopen dat je netscape/mozilla/firefox history automatisch verwijderd?- Hier gelezen.

en hoe nu verder?

Heb Zonealarm en heb bij de instellingen gekeken wat ik eventueel moet veranderen zodat mijn history bewaard blijft maar kom er niet uit.
Heb heel veel links staan bij bladwijzer van Mozilla dus installeer hem liever niet opnieuw of is er een mogelijkheid om opnieuw mozilla te installeren met behoud van alle links in bladwijzer?

Alvast bedankt en iedereen een toppie 2006.:thumb:

aanvullende info

Heb Mozilla firefox versie 1.0.4.
Was ik nog vergeten te vermelden:rolleyes:

Firefox > Extra > Opties > Tabblad geschiedenis > Instellingen.

Vink goed staan onder instellingen?

* Prive-gegevens opruimen bij het afsluiten Firefox.
* Mij vragen alvorens prive-gegevens op te ruimen.

ps: Firefox is inmiddels geupdate naar versie 1.5 :)

Mozilla firefox

Bij tabblad geschiedenis kan ik alleen maar instellen hoelang geschiedenis bewaard moet blijven en niet de instellingen zoals beschreven door I.Slaats.
Als ik hem ga updaten ben ik dan ook alle links bij bladwijzer kwijt dan of is er een mogelijkheid om die te behouden?

Met vriendelijke groeten.

suuus zei:
Bij tabblad geschiedenis kan ik alleen maar instellen hoelang geschiedenis bewaard moet blijven en niet de instellingen zoals beschreven door I.Slaats.
Als ik hem ga updaten ben ik dan ook alle links bij bladwijzer kwijt dan of is er een mogelijkheid om die te behouden?

Met vriendelijke groeten.

Maak voor de zekerheid een Back-Up. Dan blijven je gegevens bewaart. In deze link staat beschreven hoe een back-up te maken alvorens te upgraden naar versie 1.5:

http://www.mozbrowser.nl/wiki/index.php/Backups

Laatst bewerkt:
bedankt

Heb het programma gedownload en ga er morgen mee aan de slag.
Ik wil iedereen bedanken voor het beantwoorden van mijn vraag.:thumb:
Als het morgen gelukt is dan laat ik wel even een berichtje achter hier en zet dan de vraag als opgelost.

Met vriendelijke groeten:D

gelukt

Heb versie 1.5 geinstalleerd en de back up,die ik gemaakt heb met het back up programma, weer terug gezet en het werkte perfect!:thumb:
Bedankt iedereen voor jullie bijdrage allemaal.

Met vriendelijke groeten

heb nog even verder gezocht

Heb ook ccleaner geinstalleerd en heb de instellingen even nagelopen en ja hoor: bij opstarten computer stond aangevinkt dat ccleaner de computer gaat opschonen dus heb ff de vink weggehaald dus hoopdat nu alles weer werkt.:p

suuus zei:
Heb ook ccleaner geinstalleerd en heb de instellingen even nagelopen en ja hoor: bij opstarten computer stond aangevinkt dat ccleaner de computer gaat opschonen dus heb ff de vink weggehaald dus hoopdat nu alles weer werkt.:p

Dan heb je goed werk geleverd operator...:p ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan