geschikt voor gamen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt er een spel op doen, maar er zijn zóveel games. Het begint bij pacman en het eindigt bij games uit 2014. Pacman gaat zeker lukken..........

er staat bij dat het gaat om gta 5 en watchdogs.
maar dat gaat dus niet lukken?
bedankt voor de snelle reactie

Laatst bewerkt:
Resolutie is zeer matig, geen full hd en het aantal usb poortjes is écht bedroevend.
Voor beide games geldt : liever niet en voor watchdogs zeer zeker niet.
Typ in Google maar eens in : "systeemeisen watschdogs" en lees waaraan de hardware moet voldoen om een beetje fatsoenlijk de software te kunnen draaien. Leg er iets bij en koop een desktop ipv een laptop.

Deze voldoet er bijv. wel aan.

Laatst bewerkt:
ik moet er bij zeggen dat mijn budget niet hoger gaat dan €700,-

Dan zou je voor een beetje interessant gamen helemaal geen laptop willen hebben.

ik heb een laptop nodig voor school. en dan wil ik er ook op kunnen gamen.
misschien kan iemand links geven?

Systeemeisen Watch Dogs - Medium/High Details

Processor: Core i5 4670K / AMD FX-8320
RAM: 8 GB of meer
Videokaart: Nvidia GTX 750 TI / AMD R7 260X

Systeemeisen Watch Dogs - Max/Ultra Details

Processor: Core i7 4770K / AMD FX-8350
RAM: 8 GB @ 1600 Mhz of meer
Videokaart: Nvidia GTX 770 / AMD R9 280x

Trek je conclusie(s)!

Nee, de videokaart is de zwakke broeder.
Binnen jouw budget koop jij geen laptop met een videokaart die Watchdogs fatsoenlijk aankan.

"Zekers!" : die snap ik even niet ?

De minimale videokaart voor de game is een klasse 2 kaart, terwijl in de Lenovo een classe 3 zit, dus nog minder dan de minimale systeemeis qua videokaart.

Laatst bewerkt:
Al is die 100, daar gaat het niet direct om, het gaat primair om de kloksnelheid van de GPU en als die goed / actueel is, dan is het geheugen (automatisch) veelal ook toereikend.

en wat moet die kloksnelheid zijn om de games te kunnen spelen?
kunt u misschien iets precieser zijn met uw antwoorden?

Laatst bewerkt:
Ik wil je een eindje op weg helpen, maar ik ga niet alles voorkauwen : Klik
De hint? Typ louter het typenummer van een videokaart in Google en je krijgt duizenden hits met technische gegevens. Tik dus ook de typenummers van de kaarten in die de game(s) vereisen en je vindt je antwoord(en). Houd daarbij nog in het achterhoofd dat de typenummers die bij de systeemeisen van de games worden vermeld, grafische kaarten betreffen voor een desktop en niet voor een laptop. Een vergelijkbare laptopkaart is trager dan zijn naamgenoot voor een desktop.

Laatst bewerkt:
Ik ga zowaar nog met je meeleven qua medelijden! Jazeker, deze kaart zal het zeer zeker gaan redden. Echter, deze laptop heeft weer een ander probleem waarom jij er voor Watch dogs niks aan zal hebben en da's de processor.

Hier lees je waarom : Klik (en dan met name het laatste gedeelte van die pagina)

Laat die game voor wat het is en koop een fijne laptop voor dat budget!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan