Geschikte laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michael90

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2009
Laatst bewerkt:
Voor films kan het wel maar voor games raad ik je toch echt aan om een normale computer te kopen met wat fatsoenlijk hardware erin. Laptops zijn zo ei zo al niet bedoelt voor games maar je zou er nog wel lichte games op kunnen draaien zoals gta vice city enzo, die niet al te hoge systeemeisen heeft. Maar als je echt far cry 2, crysis of cod dat soort games wilt draaien gaat het toch niet echt worden zoals het op een normale pc mogelijk is.

Delta_Hawk

Voor films kan het wel maar voor games raad ik je toch echt aan om een normale computer te kopen met wat fatsoenlijk hardware erin. Laptops zijn zo ei zo al niet bedoelt voor games maar je zou er nog wel lichte games op kunnen draaien zoals gta vice city enzo, die niet al te hoge systeemeisen heeft. Maar als je echt far cry 2, crysis of cod dat soort games wilt draaien gaat het toch niet echt worden zoals het op een normale pc mogelijk is.

Delta_Hawk

Oja ik was vergeten te zeggen dat ik al een prima pctje thuis heb staan, de laptop is meer voor buitenshuis gebruik.

En om welke games zou dit moeten gaan? Kunnen we tenminste nog aangeven of dat gaat lukken.

Wil je 'echt' gamen op een laptop? Dan is dit de machine voor je. Het verschil met een dekstop is er niet.

Laatst bewerkt:
Simpel antwoord:

Wil je gamen, koop geen laptop.

het hoeft ook niet te serieus te zijn, als hij bijv. nfs of cod wil spelen kan dat en crysis kun je laag zetten, ik heb het getest op een p4 :p

maar ik heb idd ook een laptop en ik heb er spijt van :confused:

Call of Duty 4 ga je met minimale instellingen wel halen, maar dan is het alsnog geen fijn gamen. Ik haal met mijn laptop (2,0 GHZ AMD turion, 3GB 800MHz werkgeheugen, 256mb dedicated videochip) net de minimum specs en de laptop die je voorstelt is erg vergelijkbaar.

Ik zou je toch aanraden om naar een Toshiba te kijken. Dat is de absolute top in de laptop wereld (naast bijvoorbeeld HP en Asus).

Als je even aan kan geven wat je budget is en of je een blurays wilt kunnen lezen en branden maakt het de zoektocht wat makkelijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan