• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Geselecteerde cel slecht zichtbaar dat die actief is

• Onderwerp starter Onderwerp starter Senso
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ik ervan begrijp is dat broekenman Senso aan zijn moeder haar rokken is gaan hangen.
Maar blijkbaar mag Senso iedereen beledigen, Emieldsd, snb etc.
Tja het bestuur van Help mij stelt nog weinig voor. Met Ruben op kop.

Duidelijker kan niet 👍

Het kader van de actieve cel ziet er bij mij zo uit: (D3)
Dat is zo en geloof ik 100%. Maar waarom groen? Ik zou altijd zwart kiezen en dan als het niet anders kan één dikke lijn of net als in Office 2007 met een dubbele lijn werken met iets wit er tussen || dan is het goed te zien in welke cel je zit.

Ik heb het niet groen gemaakt, dat is de standaard kleur van dat kader in mijn Excel versie (365).

Heel mooi gedaan Albert! Daar kan ik goed mee werken. Bedankt allemaal voor de inzet, het werk en de tijd.

Ik heb het niet groen gemaakt, dat is de standaard kleur van dat kader in mijn Excel versie (365).

Dat begrijp ik. Dat is in mijn versie (2021) ook de standaardkleur. Maar waarom gaat MS dit zo wijzigen? Dat is toch een teken dat je zelf niet veel met Excel op de werkvloer werkt, want dan merk en zie je toch hoe het in de praktijk uitpakt. Zoals ik al zei, de weergave van het kader in de 2007 versie is prima.

Bedankt Edmoor.
> making it easier to view rows and columns, especially when gridlines are not visible.
Ja, en zoals ik al eerder schreef, zijn die wel overduidelijk zichtbaar. Ik gebruik heel vaak/bijna altijd > Sectie Lettertype > Randen > Alle randen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan