Goedendag mensen,
Voor een kleinschalig projectje zoek ik een oplossing voor dit probleem:
Cellen A1, A2, A3, A4 en A5 bevatten tekst.
Zodra de gebruiker een van deze cellen selecteerd, dus niet wijzigt of iets dergelijks, dan wil ik graag in een andere cel: C1 een waarde laten verschijnen.
Dus, de gebruiker plaatst zijn muiscursor op cel A1, klikt op de muisknop, dan zou er in cel C1 een waarde, zeg "1" verschijnen.
Selekteerd de gebruiker cel A2, dan moet er in cel C1 de waarde "2" verschijnen.
Kiest de gebruiker cel A3, dan moet er in cel C1, de waarde "3" verschijnen.
Enz.
Dit probleem zal vast met een VBA dingetje opgelost moeten worden, het implementeren zal mij nog wel lukken maar het ontwerpen daarvan gaat me iets te ver.
Ik hoop dat dit probleem duidelijk is.
Bijzonder veel dank alvast.
Voor een kleinschalig projectje zoek ik een oplossing voor dit probleem:
Cellen A1, A2, A3, A4 en A5 bevatten tekst.
Zodra de gebruiker een van deze cellen selecteerd, dus niet wijzigt of iets dergelijks, dan wil ik graag in een andere cel: C1 een waarde laten verschijnen.
Dus, de gebruiker plaatst zijn muiscursor op cel A1, klikt op de muisknop, dan zou er in cel C1 een waarde, zeg "1" verschijnen.
Selekteerd de gebruiker cel A2, dan moet er in cel C1 de waarde "2" verschijnen.
Kiest de gebruiker cel A3, dan moet er in cel C1, de waarde "3" verschijnen.
Enz.
Dit probleem zal vast met een VBA dingetje opgelost moeten worden, het implementeren zal mij nog wel lukken maar het ontwerpen daarvan gaat me iets te ver.
Ik hoop dat dit probleem duidelijk is.
Bijzonder veel dank alvast.