Gespot:Goeie laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creativ3

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Hoi mensen zoals jullie misschien al weten heb ik al een paar keer een topic gestart voor een laptop. ik heb er nu misschien 1 gevonden:

ASUS X71SL-7S037C

(deze link heb ik gevonden via google maar als je op de site zoekt vind je hem niet:shocked:)

http://www.mycom.nl/Products/View/201970.aspx?utm_source=hardwareInfo&utm_medium=cpc&utm_campaign=hardwareInfoclick#Specs

nu vroeg ik me af, ik zie hem bijna nergens meer te koop in noordholland, hoe kan dat voor zo'n goede laptop? of is die niet zo goed?

alle reacties over deze laptop zijn welkom:D

Mooie laptop met prima specs voor dat geld.
Zou een goeie keuze zijn te meer omdat ASUS een erg goed merk is.

Verder zou ik je willen vragen niet steeds een nieuw topic te openen over hetzelfde maar hetgeen je vind gewoon in je bestaande topic te plaatsen.

sorry dat ik zo laat reageer maar dit is vast een lokkertje nergens staat een audio en video kaart vermeld dus voor games en tv kijken KAN hij wel is niet geschikt zijn verder een prima ding zoals al eerder gezecht ASUS is goed:thumb:

sorry dat ik zo laat reageer maar dit is vast een lokkertje nergens staat een audio en video kaart vermeld dus voor games en tv kijken KAN hij wel is niet geschikt zijn verder een prima ding zoals al eerder gezecht ASUS is goed:thumb:

staat tog een geforce kaart of niet?:D

Klik eens op de tekst "meer.." op die site ;)

Even beter kijken de volgende keer !

Zit een prima kaart in . De 9300 !!

sorry guys me pc is kapot en niet alles werkt(vooral het beeldscherm) zit een goede kaart in heb op de laptop gekeken prima dingetje:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan