Gesprek voeren met msn messinger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
HOi.
Ik heb een probleem met msn 6.2 want ik krijg het niet voor elkaar om met een ander een audio gesprek te voeren.
Of de andere hoort mij wel en ik de andere niet
Of hij blijft steeds proberen te verbinden en breekt dan af met verbinden met de melding dat het niet gelukt is.
Windows messinger heb ik er met de Remove Windows Messenger tool vanaf gehaald.

Weet iemand wat ik moet doen om wel via messinger een gesprek te kunnen voeren.

Alvast bedankt voor je reactie

Barney

heb je toevallig zonealarm dan even die persoon zijn ip adres toevoegen dan lukt het wel

Ik had hetzelfde probleem, even een update naar versie 7 en het probleem was over.

is versie 7 dan nu al uit?ik dacht dat daar nog problemen mee was.

draait hier al twee weken en werkt perfect is nog wel beta maar ja wie niet waagt die niet.....

allebei de kanten gebruiken 6.2
Ik heb geen zonealarm, want werk met een adsl modem router met ingbouwde firewall.
Video gaat trouwens perfect, maar geluid, helaas niet dus.

Groeten Barney

ik lees hier net geen geluid... ik zit met hetzelfde probleem; ik heb msn6.2 met de plus erbij...
via skype kan ik bellen online; ook opnemen van geluid lukt wel...
Ik werk wel met een router (letthenetwork); denk dat het probleem misschien daar zit? ik kan naar de andere pc wel communiceren met geluid; maar naar anderen lukt het precies niet? vroeger lukte dit wel ; voor de tweede pc er was...
Ook hulp op afstand van windows lukt niet; kan geen verbinding maken zegt pc; ook voor anderen; die raken ook niet op mijn pc? heeft iemand tips? want mijn kids willen chatten met hun neefke; en die kunnen nog niet goed typen; en willen praten natuurlijk....
alle tips zijn welkom...

hoi Mereltje,
Zo te zien zit jij met hetzelfde probleem.
Vroeger ging het perfect, hulp op afstand lukt mij wel, in ieder geval met de computer van mijn zoon, die ook op de router zit.
Maar via de microfoon via msn messinger, vergeet het maar, webcam doet het perfect.

En als ik het met de computer van me zoon uitprobeer dan horen we allebei niks, terwijl als ik met een ander via msn praat, diegen mij wel hoort maar ik hun niet.

We wachten af of er een goed antwoord komt Mereltje

groeten van Barney

je moet eens bij msn bij extra's wizard audio afstemmen aanklikken, daar kun je dit allemaal afstemmen, vroeger had ik ook problemen maar nadat ik dit had gedaan ging het weer perfect:thumb:

Hoi Skelle.
Wat je voorstelt had ik ook al uitgeprobeerd, maar het probleem is voornamelijk dat ik de andere niet kan horen en zei mij wel en dat kan je daar dan weer niet instellen.

groeten Barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan