Gesprekkengeschiedenis in MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramsteentje

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Lieve mensen,
Ik ben zelf geen MSN gebruiker maar een kennis van me vraagt me hoe je in MSN gevoerde gesprekken kunt terughalen. Kun je die ergens terugvinden in MSN of in de verkenner van Windows? Graag jullie hulp!
Dank!

Je kan deze gesprekken opslaan.

Meld aan bij msn en ga naar extra->opties->berichten. Daar kan je een map kiezen en de functie inschakelen. Het is allemaal erg duidelijk.

Als de persoon in kwestie (nog moeilijkere woorden:p) een gesprek wil hebben wat hij nu al heeft gevoerd (zonder gespreksgeschiedenis aan) gaat dit volgens mij niet (Ik durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen). Misschien kan iemand dit bevestiggen/ontkennen.

Deze zijn zeker terug te halen. Ik hoop dat ik de vraag goed begrijp haha :o. Je wilt dus dat je gevoerde gesprekken nog is na kan lezen. Dat kan doe even dit.

Win XP Pro:

Mijn Documenten> Mijn gespreksgeschiedenis> Dan klik je op het e-mail addres van een bepaald contactpersoon> En je leest wat hij/zij en jij hebt getypt. Dit staat allemaal in Kladblok

suc6:thumb: :D

Geplaatst door winnie de pooh
Ik hoop dat ik de vraag goed begrijp haha :o.
Ik heb de vraag anders begrepen. Even afwachten wat ramsteentje ervan zegt.

Bedankt voor jullie reacties! De vraag was of je de al gevoerde gesprekken ergens kunt terugvinden. Sorry als ik wat vaag ben, maar zoals al gezegd gebruik ik MSN zelf niet en weet er erg weinig van. Maar ik denk dat ik met jullie antwoorden samen al een heel eind kom! Ik ga er even mee stoeien, als iemand ondertussen nog tips voor me heeft, graag!

Waar de gesprekken opgeslagen worden is te zien en in te stellen op MSN Messenger hoofdmenu onder Extra>Opties>Berichten onder 'Berichtgeschiedenis'.

Succes!

en als het verwijdert is? ook uit het prullenbak? hoe kan ik het terughalen. het is belangrijk

Ik heb een nog leuker probleem!
Alles staat aangevinkt, ik sla al jaren de geschiedenis op omdat ik dat zelf gewoon fijn vind. Alleen op de 1 of andere manier slaat hij niks meer op:confused:? Wel messenger plus gelukkig, maar msn zelf slaat niks meer op... Iemand enig idee hoe dat kan?

MSN Berichten/logboek

Allemaal wel mooi en wel, maar ben mijn gesprek geschiedenis kwijt na het installeren van de nieuw messenger. Ik heb zoals eerder besproken me afgemeld, dan naar extra en opties, dan naar berichten, maar ik kan hier niets aanvinken, het staat er wel maar aanklikken kan niet, de tekst is ook een stuk donkerde dan de rest die ik wel weer kan aanvinken, Hoe kan ik deze weer activeren?

Waar de gesprekken opgeslagen worden is te zien en in te stellen op MSN Messenger hoofdmenu onder Extra>Opties>Berichten onder 'Berichtgeschiedenis'.

Succes!

niet in mijn geval dus, daar is de tekst donker en aanvinken niet mogelijk. en nu?

Topic stamt uit 2005 en iedereen die niet de vraag geopend heeft graag een eigen topic aanmaken aangezien het niet toegestaan is om je vraag in die van iemand anders te stellen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan