Gespreksvensters Openen Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ARJAN12

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2005
Hallow helpers(hoop ik)

Ik heb dit probleem al een half jaar,sinds ik hier woon,dus nwe computer,met adsl.MSN 7.0 werkt verder perfect,alleen kan ik t belangrijkste niet en dat is praten met een ander,want gespreksvensters openen niet,op taakbalk verschijnt naam wel maar geen gespreksvenster.Windows messenger werkt wel.Ik word gek hier,help me.Instellingen computer denk ik,firewall,vensteropmaak,weet ik veel.
Gooi alle ideeen maar naar mij,kan altijd proberen.thanks

Even een poging.
Ga in msn naar extra->opties->beveilging.
Zet een vinkje voor de derde regel. Dan toepassen en even opnieuw aanmelden.
Probeer het nu nog een keer.

Succes:)

Al geprobeert om opnieuw te installeren?

Als je dit gaat doen doe dat dan op de volgende manier:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel msn plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig msn plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en msnplus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van msn plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Bedankt voor reactie,maar,

Is t ook niet,kheb net nog ff voor de gein geprobeerd,ongeveer de 20e keer denk ik,maja.The same problem.Ksnap er nix van.Misschien moet ik mn computer maar leeggooien en dan beginnen met msn installeren,als er niks anders opzit.Als je nog wat anders weet,hoor ik t wel

Ik vind formateren altijd zo overdreven dus wacht daar nog even mee. Er zijn mensen genoeg op het forum die waarschijnlijk nog wel een idee hebben.

Zelf heb ik er ook nog een:

Ga naar msn en klik op extra en klik dan op altijd op voorgrond weergeven. (dit is de bovenste regel). Klik nu op een contactpersoon. Krijg je nu een venster te zien?

Ik raad je wel aan om daarna het vinkje weer weg te halen, want dat vinkje is zeer irritant.

Even nog een vraagje:
Heb je toevallig msn plus?

Bedankt voor reactie,''altijd op voorgrond'' helpt niet en ik heb geen msn plus,maar ik zal advies opvolgen en nog ff wachen op meer reacties.Ik denk zelf dat t niet aan msn-instellingen ligt,maar aan computerinstellingen,maar welke??

Geplaatst door ARJAN12
Hallow helpers(hoop ik)

Ik heb dit probleem al een half jaar,sinds ik hier woon,dus nwe computer,met adsl.MSN 7.0 werkt verder perfect

perfect precies:rolleyes: je kunt je aanmelden en verder nix

Aanmelden gaat goed,ze kunnen ook met mij praten,alleen zonder venster.Mail komt ook wel binnen via msn.Het is gewoon puur dat er geen gespreksvenster opend.Naam van degene die ik aanklik komt ook gewoon onder in taakbalk,maar geen venster in beeld,zo duidelijk?Ik wacht op reacties.thanks

Installeer even de nieuwste versie.
Deze is 1 juli uitgekomen. Misschien dat het probleem hierbij is verholpen.

Het is versie 7.0.0816

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan