gestolen en 1,4 duizend kwijt'

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie21496

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2008
Hallo iedereen,

een klas genoot van mij had in december vorig jaar na 3 jaar sparen een peperdure gaminglaptop van 1.400 euro gekocht(link naar laptop)

Hij was het er mee eens dat deze pijlsnelle pc kostbaar is, en hij had een verzekering afgesloten, maar die polis vergoed geen diefstal door 'eigen' schuld. Een keer had z,n moeder de auto niet op slot gedaan en de laptop lag er open bloot. En ja, die volgende dag ontbrak die laptop opeens. De verzekering vergoed dus geen cent, maar is er een een of andere manier om toch een beetje vergoed te krijgen, een een of andere wetgeving of iets dergelijks?

gr
robin

zoiets vraag je niet voor een klasgenoot.
je doet aangifte bij de politie.
En moeder koopt een nieuwe omdat zij de auto niet afgesloten heeft.
Dit is heel normaal.
alles wat jij wilt is nu iets oplichten....
moet je niet vragen bij Helpmij.nl

wat bedoel je precies? hoe die klasgenoot het verder aanpakt zal me een zorg wezen, maar ik was gewoon nieuwschierig, is dat een probleem ofzo?

wat bedoel je precies? hoe die klasgenoot het verder aanpakt zal me een zorg wezen, maar ik was gewoon nieuwschierig, is dat een probleem ofzo?

Waarom zou ook maar iemand zoiets 'doms' gaan vergoeden???? Een verzekering staat toch niet in voor de stomiteiten van zijn cliënten???? Ik zie eerlijk gezegd niet het nut in van deze thread!

Laat ik mij nu een vrij recente reclamespot van Centraal Beheer herinneren waarin ze ons allen attenderen op het feit dat je je spullen óók kunt verzekeren tegen "eigen schuld". Wellicht wat kort door de bocht om de vraag "af te schieten".

Wel een beetje stom hè. Je laat 17 briefjes van 100 toch ook niet in een niet-afgesloten ruimte achter? :rolleyes:

Tja, verzekeren is zo'n dikke vette onzin. Je verzekert je want 'stel nou dat'. Maar als puntje bij paaltje komt beroepen zij zich op de voorwaarden die jij ook hebt gekregen. En die voorwaarden zijn een soort van boekwerk, 10x dikker dan een telefoonboek, met als titel "Maarrrrrr...". En die voorwaarden werken 8 van de 10x in je nadeel.

Je kan er weinig tegen beginnen, die maatschappijen hebben zich vakkundig van alle kanten juridisch ingedekt. Tenzij je familienaam Moscovic is of je hebt onlangs de lotto gewonnen, geef ik je weinig kans.

De beste remedie is om een dikke vette laptop altijd bij je te houden, al ga je maar voor een paar seconden weg...

zoiets vraag je niet voor een klasgenoot.
je doet aangifte bij de politie.
En moeder koopt een nieuwe omdat zij de auto niet afgesloten heeft.
Dit is heel normaal.
alles wat jij wilt is nu iets oplichten....
moet je niet vragen bij Helpmij.nl

Maarre... inderdaad. Is Helpmij niet vooral bedoeld voor technische vragen enzo? Een flaptop die weg is valt niet meer echt te repareren... :rolleyes:

Misschien moet je je vraag stellen bij Kassa of Radar ofzo...

Als de vraag in dit forum ongewenst is, of er wordt vermoed dat ik de vraag stelde voor reclamedoeleinden, verwijder hem gerust...

Zie bericht nummer 5, er wordt m.i. zo nu en dan kort door de bocht gereageerd en soms zelfs waardeoordelen uitgesproken op de Helpmij, lang niet altijd terecht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan