gestopte download niet kunnen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
hallo

ik heb onlangs, met mijn mozilla firefox iets gedownload, dat ik niet wou, en ik heb dit gestopt, maar nu is dat bestand, die eigenlijk 0KB groot is, niet te verwijderen, ik heb al alles geprobeerd, maar het lukt me niet om dat 'bestand' te verwijderen...

weet iemand hoe ?

greetz

cannot delete... because euh, gewoon omdat ie nog in gebruik is door een programma, maar dat kan niet, want ik heb alles, ook uit het register van firefox verwijdert

:evil:

Kan je even de volledige locatie hier posten, dus zo bijvoorbeeld:

C:\Documents and Settings\Naam\Downloads\voorbeeld.exe

Dit kan je vinden door rechts te klikken op het bestand en dan te kiezen voor Eigenschappen en dan zie je dit:

bestandslocatie.jpg

Als we de locatie weten, kunnen we een aangepast scriptje maken om het bestand toch te verwijderen.

ok :)

C:\Documents and Settings\Jeroen\Desktop\Opera_9.10_Eng_Setup

dat is het bestand, die nog altijd op mijn bureaublad staat :evil: :)

groetjes

tis een setup,kijk eens of je het via software kan doen, en anders,wat voor een bestand is het?

nog effe wat,hoe wil jij het bestand verwijderen????

tis een setup,kijk eens of je het via software kan doen, en anders,wat voor een bestand is het?

ehmm...waar heb jij het nou over? Als je goed leest dan zie je dat het een download was die halverwege gestopt was, hoe wil jij dit bestandje dan via software verwijderen (aangezien daar geinstalleerde programma's staan?

@ MagicBiglia
Ik heb dit ook gehad en had geen idee hoe ik het weg moest halen, wat ik toen gedaan heb is een groot aantal processen gestopt om elke keer een 'delete' tussendoor te proberen.
uiteindelijk was ik het kwijt. Probeer dat is, anders adviseer ik je verder te zoeken naar een antwoord (tenzij onder deze post nog een antwoord komt)

succes

kilt_sog heeft gelijk, ik had het amper gedownload toen ik het stopte, ik heb het nog niet geinstalleerd.. dus daar zal ik het niet vinden,

ik heb al processen gestopt, soms te veel :D , maar dat is het niet..

andere suggesties ? ! ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan