Hallo, ik skype veel en sinds kort krijgen mensen alleen maar ruis bij mij en eerder een echo. Ik heb een microfoon in mijn laptop zitten. Ik heb gekeken bij opname - apparatuur en daar vond ik 2 opnamen-apparaten. Deze kun je zien bij mijn afbeelding. http://i.imgur.com/TblD1.png . Die stereo mixer heb ik vandaag gevonden door uitgeschakelde apparaten weer te geven. Als ik bij de eigenschappen kijk staat er deze informatie over de controller: realtek high definition audio . Deze staat niet op de computer (volgensmij heb ik deze er laatst nog afgegooid). Ik heb die stereo mixer nog niet getest. Wat moet ik doen om mijn microfoon weer te laten werken. Zitten er misschien tegenpolen op mijn computer die mijn microfoon tegen kunnen werken? (dit las ik op het internet).
Informatie over mijn laptop: Model: Asus notebook K61IC/K70IC series
processor: Intel(R) Core(TM)2 Dou CPU T6600 @ 2.20GHz 2.20GHz
Hopelijk kan iemand mij helpen waar dit probleem zit! Moet ik de stereo mixer of de microfoon bij opname-apparaten als standaard instellen?
Alvast bedankt.
Informatie over mijn laptop: Model: Asus notebook K61IC/K70IC series
processor: Intel(R) Core(TM)2 Dou CPU T6600 @ 2.20GHz 2.20GHz
Hopelijk kan iemand mij helpen waar dit probleem zit! Moet ik de stereo mixer of de microfoon bij opname-apparaten als standaard instellen?
Alvast bedankt.