hallo , hieronder zie je een stukje code. dit maakt contact met een streamingserver. iedere keer als er een nieuw liedje wordt gestart moet dat getoond worden ergens in een module, of ergens op de pagina.
nu is een van de module bestanden (module heet renat running text) mod_running_text.php.
daarin staat ergens bovenin:
en verderop in het bestand:
als ik 'm nu kon wijsmaken dat showtext gelijk staat aan het script helemaal bovenin , de verbinding met de pluto streaming server dus, zou ik uit de brand zijn. want dan zou $showtext voor hem gelijk staan aan die informatie.
1 klopt dit, wat ik zeg?
2 en zo ja: hoe doe ik dat? ik heb nl weinig tot geen verstand van javascript en php.
bvdank, jeel2008
Code:
<script src="http://www.stream.plutobv.com/root/castcontrol/misc/scripts/streaminformation.js.php?id=63" type="text/javascript"></script>
</p>
<table border="1" width="250">
<tbody>
<tr>
<th>
<script type="text/javascript">// <![CDATA[
document.write(StreamInformation.SERVERTITLE())
// ]]></script>
</th>
</tr>
<tr>
<th>
document.write(StreamInformation.SONGTITLE())
// ]]></script>
</th>
</tr>
<tr>
<td align="center">
document.write(StreamInformation.CURRENTLISTENERS() +"/"+ StreamInformation.MAXLISTENERS() +" Listeners @ "+ StreamInformation.BITRATE() +"Kbps")
// ]]></script>
nu is een van de module bestanden (module heet renat running text) mod_running_text.php.
daarin staat ergens bovenin:
Code:
$showtext = $params->get( 'showtext', '') ;
en verderop in het bestand:
Code:
<?php echo $showtext; ?>
als ik 'm nu kon wijsmaken dat showtext gelijk staat aan het script helemaal bovenin , de verbinding met de pluto streaming server dus, zou ik uit de brand zijn. want dan zou $showtext voor hem gelijk staan aan die informatie.
1 klopt dit, wat ik zeg?
2 en zo ja: hoe doe ik dat? ik heb nl weinig tot geen verstand van javascript en php.
bvdank, jeel2008