getal "1" onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

gr@ce

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2002
Berichten
35
Ik weet niet precies waar ik mijn vraag moet neerzetten, dus ik hoop dat ik hier goedzit.

De pc van mijn ouders heeft al een poosje vreemde "kuren", maar ik kreeg vandaag telefoon dat ze het getal "1" niet meer kunnen zien/lezen, zowel online niet als dat ze zelf de 1 intoetsen.

Voor een aantal weken terug heb ik xp geinstalleerd, ik kreeg tijdens de installatie een paar meldingen dat een aantal bestandjes zouden ontbreken. Afbreken ging niet en installatie was voltooid. Vorige week, ging de pc spontaan uit. Dat was de eerste keer, van veel meer, totdat hij maandag helemaal niet meer opstarten wilde omdat hij een bestand miste of beschadigd was. Gisteren een orginele versie van xp home erop gezet. Alles leek goed, maar tijdens het installeren van ms office viel de pc weer spontaan uit om direct vanzelf weer op te starten. Dit leek mij een stroom onderbreking. Maargoed hij draaide daarna normaal en heb met mijn ouders overlegd, misschien toch maar eens uit te gaan kijken naar een andere pc. (Deze is een jaar of 6)
Maargoed vandaag dus weer wat nieuws met het cijfer 1.................... ze vonden het erg lastig bankieren :rolleyes:

Ik begrijp het niet.................maar ik hoop dat iemand hier weet wat het is en misschien raad heeft???

Groet Grace
 
Mogelijke oorzaken:

Defecte hardisk. Lees hier meer.
Defect geheugen. Lees dit om te checken.
Probeer eens een ander toetsenbord.
Probeer eens met zo weinig mogelijk hardware op te starten (dus zonder cd-rom, floppy, netwerkkaart ed.) om een eventueel defect apparaat op te sporen.
Vink -indien mogelijk- "de computer automatisch opnieuw opstarten" af zodat indien zich weer een fatale fout manifesteerd een blauw scherm tevoorschijn komt met daarop een stopcode en bestandsnaam.
Plaats deze eventueel hier om een oorzaak op te sporen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan