• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

getal in een cel plaatsen als ik een datum invoer bij een andere cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sloekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
ik heb een vraag ik zou graag willen als ik een datum invoer dat het bedrag/getal wat in de cel er naast staat in een andere cel wordt weer gegeven zie voorbeeld Bekijk bijlage Map2.xlsx ik heb een opmerking bij P2 neer gezet

:thumb::o

Alvast bedankt

Vr. Gr. Sloekie

Je geeft nu een vaste doelwaarde op, maar waar moeten de waarden dan heen als je in de cellen eronder een datum invult ?

Beste warme bakkertje

deze moet dan ook in die kolom H komen het gaat er alleen om dat als de datum invult bij kolom P voor de rest geld dit niet.

gr Sloekie

Ja, zover was ik ook :rolleyes:, maar waar ?? Welk criteria bepaalt de plaats in kolom H ? Ik veronderstel naast zijn overeenkomstige waarde uit kolom N, maar ik kan dit nergens uit jouw vraagstelling opmaken .....

Laatst bewerkt:
beste warme bakkertje

sorry voor de late reactie was aan het werk

dit is mijn bedoeling zie voorbeeld ik heb er wat getallen en data in gezet want er zijn bedragen die maar 1 keer per jaar of per 3 maanden dan zou het makkelijker zijn om dan de datum er in te zetten zodat het bedrag dan in kolom h komt te staan. Bekijk bijlage Map2.xlsx

Gr Sloekie

Bijlagen

Hallo Wim135

dit is wat ik zocht het werkt ook.
:thumb:

Bedankt

Gr. Sloekie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan