• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Getal koppelen aan lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iamghost

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2012
Berichten
22
Wie kan mij verder helpen?

ik heb een lijst gemaakt waarbij uit 3 mogelijkheden kan worden gekozen namelijk; offerte, bevestigd of geannuleerd. de cel naast die van de lijst bevat een getal die de omzet weergeeft en bovenaan in mijn bestand heb ik de 3 mogelijkheden uitgesplitst. nu wil ik de omzet koppelen aan de mogelijkheden uit de lijst.
Bijv.
als ik een omzet van 1000,- heb en offerte selecteer wil ik dat die 1000,- boven in het bestand bij omzet offerte komt te staan. verander ik de lijst in geannuleerd wil ik dat deze bij omzet geannuleerd komt te staan.

is dit mogelijk? en wie kan mij hier mee helpen?

Bij voorbaat dank!
 
Ik denk dat het iets makkelijker is als je er een voorbeeld bestandje bij doet
 
Voorbeeld!!

Hier een voorbeeld van hoe ik het zou willen hebben. de getallen die bij omzet onderaan staan wil ik dus koppelen aan de status zodat deze bovenaan bij elkaar worden opgeteld! Kan iemand mij hier mee helpen?
 

Bijlagen

  • voorbeeldECCB.xlsx
    8,4 KB · Weergaven: 21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan