#Getal! resultaat bij gegevens koppelen met veld eigenschap

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkdrent

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2006
Hallo,

Ik heb in de bijlage een voorbeeld gezet van mijn probleem. Ik heb een .txt bestand gekoppeld in access alleen worden de gegevens (nummeriek getal) die horen onder het kopje bestelling niet goed weergegeven in access het resultaat wat ik krijg is #Getal!

De eigenschap van het veld "bestelling" heb ik bij het koppelen gezet op lang integer omdat het hier een getal betreft en na mijn weten zetten er geen spaties voor of achter het getal en ik had dan ook verwacht dat dit getal zou worden weer gegeven helaas.

Heb al meerdere dingen geprobeerd in access maar kom er niet uit want ik wil graag dat bestelling met veldeigenschap nummeriek straks in een access tabel wordt toegevoegd.

Help!

ps. versie die ik gebruik is access 2010

Bijgaand een voorbeeld van de database met een voorbeeld van het txt bestand Bekijk bijlage test link naar txt.zip

Ik zag dat de vraag vaak bekeken was maar niemand die het op kon lossen... heb de oplossing inmiddels zelf gevonden... dit dat de eigenschap van het veld bestelling bij de importstappen moet staan op dubbele precisie en dan werkt het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan