• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

getallen die onder 0 komen verder laten tellen via andere cell.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuurjnr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2017
Voor onze verlof registratie hebben wij twee typen verlof wettelijk en bovenwettelijk (PBL)
Deze moeten apart vermeld staan.

Ik wil eigenlijk wanneer de wettelijke verlof uren (Cel AH25) op zijn deze automatisch verder
telt bij de bovenwettelijke uren (Cel AH26)

Wettelijke uren in onze cao zijn 144. Die worden al berekend vanuit een formule van cel D4
Wij vullen alleen de contracturen in (Cell P4) en de geldige maanden vakantiekaart (Cell AB4)
en de rest zou automatisch uitgerekend worden.

Bekijk bijlage Map2.xlsx

Alle hulp is welkom

Laatst bewerkt:
Het wiel zelf uitvinden mag natuurlijk maar gebruik even de zoekfunctie op dit forum:d

Hier wat hulp

Kijk ook eens wat er gebeurt als je A2 of AB4 veranderd
Grijze hokjes betekend weekend

Bijlagen

Dank je wel voor je hulp. Alleen wat ik nu mis is dat de uren van AH25 en AH 26 naar beneden gaan.
Deze blijven staan. Ik moet namelijk (volgens de wet) kunnen zien hoeveel uur wettelijk en PBL
uren zijn.
Deze moeten afzonderlijk op mijn kaart verschijnen en niet als één totaal op te nemen uren.

Hier wat hulp

Kijk ook eens wat er gebeurt als je A2 of AB4 veranderd
Grijze hokjes betekend weekend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan