• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

getallen en tekstvak vastzetten in een cel .excel 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertie51

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2016
moet in een cel 1 getal en daaronder een tekstvak .opgeslagen.maar wanneer ik de celgroote verander gaat het tekstvak niet mee en moet ik dat iedere keer verplaatsen.kun je dit vastzetten? is excel 2013

Welkom bij Helpmij.nl
Ik heb de vraag vanuit de meberchat verplaatst naar het excel forum daar hoort deze vraag thuis.
Succes verder met de vraag.

Dag Bertie,

In de eigenschappen van het tekstvak kan je instellen dat het tekstvak mee moet verschuiven als de cellen verschuiven.
Druk rechtermuisknop op het tekstvak en dan Opmaak kiezen, rechts in het paneel met de eigenschappen kan je dan de keuze veranderen.

hoi wim .ik vind nergens eigenschappen

Ik druk met rechts op op het tekstvak. kies dan opmaak (staat wel hulpmiddelen voor tekenen boven) maar wanneer ik dat aanklik zie ik nergens eigenschappen aan de rechterkant en ook nergens anders.doe dan toch nog wat verkeerd lijt me.
groetjes bertie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan