• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Getallen startend met een 0 in Excel 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJC001

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2014
Hoi allemaal,

Ik werk met Excel 2003. Als ik vanuit ons administratieprogramma een export wil maken van ons artikelbestand waar o.a. artikelcodes in staan wordt bij de codes die starten met een 0 de 0 niet weergegeven.

De kolom waar deze artikelcodes in staan bestaat uit 1000en cellen waar verschillende tekens, lengtes e.d in staan. Ik wil dat bij de artikelcodes die starten met een 0, deze 0 toch wordt weergegeven. Hoe kan ik dit doen?

Bedankt!

Zet het celformaat op TEKST

Dat kan, maar als ik een export maak van SAP naar Excel 2003, en de 0en zijn weg en ik zet alles om naar TEXT krijg ik de 0en niet terug.

Dan exporteert SAP die gegevens dus niet als tekst en moet je aan de SAP kant zijn.
Of plaats hier een voorbeeld document zodat we eventueel een achteraf oplossing kunnen bieden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan