getalnotatie en velden

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesfilius

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
In gebruik een tabel in een writer-document. Voor een aantal cellen heb ik de getalnotatie op "getal/1.234,56" ingesteld. Als ik het bestand opsla en later weer open, staat de getalnotatie weer op "standaard". Hoe komt dit en hoe kan ik dit verhelpen?

Verder wil ik een veld invoegen met daarin een formule om de btw van een bedrag uit een andere cel te berekenen. Naar mijn idee is dat bijvoorbeeld "=E7*0,19". Het resultaat van deze formule is echter steeds "0". Wat doe ik fout? Waar vind ik informatie over het gebruik van formules in writer?

Tot slot. Ik heb een veld "datum" ingevoegd. De opmaak hiervan heb ik gewijzigd in het lettertype van de overige tekst. Na afsluiten en opslaan is het lettertype van dit veld weer teruggezet naar het oorspronkelijke lettertype. Hoe komt dit en hoe kan ik dit verhelpen.

Groeten,
Kees

Ik heb de oplossing van de problemen zelf gevonden.

Het niet vasthouden van de getalnotatie en de opmaak van het datumveld heeft te maken met het opslaan als Word-document (.doc), daarbij gaan die gegevens verloren. Als ik het document als OO-document (.odt) opsla blijft de getalnotatie en opmaak wel behouden.

De formule voor de BTW berekening is: =<E7>*19%

Kees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan