• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Getalnotatie in draaitabel is niet wat gevraagd wordt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Misha007

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2013
Ik krijg de waarden in mijn draaitabel niet meer in het formaat dat ik zou willen ( ttz: getal met scheidingsteken voor duizendtallen en geen kommagetallen)

Nu weet ik 2 manieren waarop dit kan worden aangepast ttz:
1. via waardeveldinstellingen
2. via celopmaak
maar volgens beide parameters moeten mijn waarden het formaat x.xxx krijgen, helaas is dit dus niet zo...

Zou iemand een idee hebben hoe dit komt? Heb ik per toeval ergens een andere parameter aangeklikt? Is er nog een manier om die aan te passen?...

Misha,

Ik begrijp je probleem niet en ik kan hem ook niet nagaan omdat je er geen bestand bij gedaan hebt noch ben je erg
duidelijk met je omschrijving.
Als je via waardeveldinstellingen probeert om het formaat aan te passen, welke formaat kies je dan, wat is het resultaat
en wat had het moeten zijn. Een getallen voorbeeld doet wonderen.

In welke versie werk je? Zijn er macro's actief die op de achtergrond het formaat aanpassen?

Graag een wat betere omschrijving en liefst een print van je probleem of nog beter een voorbeeldbestandje.

Via Celopmaak zou ik niet doen, dan kun je iedere keer opnieuw beginnen als de draaitabel is bijgewerkt.

Veel Succes.

Klik op waardeveldinstellingen vervolgens op getalnotatie. Kies hier financieel. zet het aantal decimalen op 0 en haal het valutateken weg. Anders inderdaad even een voorbeeldje.

Een kopie van de draaitabel naar een ander bestand wegschrijven bood mij de oplossing, vreemd...maar ik tevreden ;-)
Topic mag dus worden afgesloten, alvast bedankt voor jullie reply!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan