Getalnotatie veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tewouwie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2015
Ik ben bezig aan een Word-sjabloon om informatie uit ons CRM systeem samen te voegen in een word bestand.

Als ik de gegevens samenvoeg krijg ik dit te zien:
Quantity Product Code Price in Euro Total price in Euro
52,00 ABC X 2.300,00 119.600,00

Hiervoor gebruik ik Mergefields die het word-sjabloon met het CRM systeem verbind.
{MERGEFIELS ''ordprodquantity''} {MERGEFIELS ''ordproddescription''} {MERGEFIELS ''ordprodcode''} {MERGEFIELS ''ordprodprice''} {MERGEFIELS ''ordprodamount''}

Nu moeten de gegevens die samengevoegd worden de Engels getal notatie krijgen. (Dus de punt en komma omgedraaid)
52.000 ABC X 2,300.00 119,600.00

Ik dacht het op te lossen door middel van veldcodes te gaan werken. Maar dan krijg ik niet de gewenste uitkomst.
Quantity
{MERGEFIELS ''ordprodquantity'' / '#,000'} resulteert in een weergave van 52,000 (nog steeds een komma i.p.v. de punt)
{MERGEFIELS ''ordprodquantity'' / '#.000'} resulteert in een weergave van 52 (rond af naar wat voor de , staat)

Weten jullie een manier om dit goed te krijgen bij Quantity en Price? (Mag via veldcodes maar als het iets met instellingen te maken van word hoor ik het ook graag) (het CRM systeem kan niet aangepast worden)

Hoor graag van jullie..Bekijk bijlage Getalnotatie.docx

mergefield

Is de gebruikte syntax wel goed?

{MERGEFIELD Veldnaam \# #.00 } ipv /# en volgens mij maar 2 nullen achter de punt/komma zou dat moeten zijn.

Groeten,
Krasman

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan