GetCustomUI() voor RibbonId Microsoft.Outlook.Explorer is mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

oriolus99

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Berichten
42
Sinds enige tijd krijg ik bij het opstarten van Outlook de volgende foutmelding:

GetCustomUI() voor RibbonId Microsoft.Outlook.Explorer is mislukt
OK OK op alles

Of ik nu op OK of op OK op alles klik, verder gaat alles als tevoren.

(Weer zo'n foutmelding die typisch van Microsoft is:
absolute abacadabra:
OK is het niet, laat staan 'alles' is OK.
Kortom de gebruiker is op de hoogte, niet? :evil:)

Toch is er dus iets niet in de haak,
Wat kan dat zijn?
 
Ik denk dat er is een add-in die wordt veroorzaakt deze fout. Schakel invoegtoepassingen
uit om te zien of u kunt achterhalen welke het is.
Bestand -> opties -> invoegtoepassingen -> beheren ....

Zit er tussen het rijtje invoegtoepassingen BCM (Business Contact Manager)
 
Darshan, je hebt me op een goed spoor gebracht:
Ik heb PDFCreator en PDFArchitect gedownload. Het bleek de laatste te zijn die de problemen veroorzaakte. Deïnstallatie loste mijn probleem op.
Bedankt voor het meedenken.
Oriolus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan