GetDataBack for NTFS

Status
Niet open voor verdere reacties.

FujiS5100

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2008
Heey hoi,

Ik zit een beetje in de knoop wat betreft mijn hardeschijf.
Deze is namelijk laatst gecrasht dus heb ik windows vista opnieuw moeten instaleren.
Gelukkig had ik mijn bestanden op een externe hardeschijf staan dus kon ik deze terug halen.
Alleen kwam ik er achter dat 1 map met foto's er niet bij opstond deze stond alleen op mijn pc en deze wil ik dus graag weer terug krijgen.
Nu heb ik begrepen dat je met GetDataback alles terug kunt halen alleen snap ik weinig van dit programma.
Als ik gescant heb krijg ik groepen te zien als ik een van deze aanklik begint hij opnieuw tescannen en krijg ik allemaal mappen te zien zoals: mijn documenten, windows enz.
Ik heb al in veel mappen gekeken maar heb nog nergens mijn foto's terug kunnen vinden.
Er moet ook een functie opzitten dat hij alles automatische terug zet?
Weet iemand hoe je dit kunt activeren?
En is het echt nodig om je hardeschijf extern te maken? aangezien ik een laptop gebruik.

Mijn hardeschijf had een capaciteit van 320Gb dat is nu 286Gb
Wat staat er dan op die 34Gb?

Nee terugkrijgen zal moeilijk gaan, omdat tijdens je herinstallatie van windows je hele HD geformateerd word, dit houd dus in dat al je opgeslagen data verloren gaat (behalve als je gedeeltelijk herstel doet, maar deze functie heeft meestal geen nut)

Je zegt dat het programma mappen vind, maar dit is logisch omdat je al je data al hebt teruggezet !

Automatisch terugzetten heb ik nog nooit van gehoord, en die 34 Gig is waarschijnlijk normaal, omdat je in je verhaal zet dat je belangrijke software hebt teruggezet, en je Vista installatie telt ook mee.

En wat bedoel je met deze zin: En is het echt nodig om je hardeschijf extern te maken? aangezien ik een laptop gebruik, je hebt toch al een Externe HD ??

Als ik het fout heb correct me a.u.b !!!

Laatst bewerkt:
Nee terugkrijgen zal moeilijk gaan, omdat tijdens je herinstallatie van windows je hele HD geformateerd word, dit houd dus in dat al je opgeslagen data verloren gaat (behalve als je gedeeltelijk herstel doet, maar deze functie heeft meestal geen nut)

Je zegt dat het programma mappen vind, maar dit is logisch omdat je al je data al hebt teruggezet !

Automatisch terugzetten heb ik nog nooit van gehoord, en die 34 Gig is waarschijnlijk normaal, omdat je in je verhaal zet dat je belangrijke software hebt teruggezet, en je Vista installatie telt ook mee.

En wat bedoel je met deze zin: En is het echt nodig om je hardeschijf extern te maken? aangezien ik een laptop gebruik, je hebt toch al een Externe HD ??

Als ik het fout heb correct me a.u.b !!!

Okee dat is balen.
Ik had namelijk begrepen dat dit programma ook op geformateerde schijven bestanden enz terug kon halen.
Hier kun je ook uit kiezen bij dit programma voordat hij gaat scannen.

En met de hardeschijf extern maken bedoel ik dat je de hardeschijf uit je pc haalt en als extern aansluit op een pc via usb.
Dit heb ik namelijk op verschillende forums gelezen, en dat dit nodig was om de gegevens terug te vinden.

Alleen heb ik alleen een laptop dus zal dit moeilijk gaan.

(Er is dus geen enkele mogelijkheid dat ik mijn bestanden/foto's terug kan vinden? heb namelijk begrepen dat prof. zaken dit programma ook gebruiken en hier veel data mee terug halen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan