getekende lijn losmaken van regels

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicthepirate

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
is het mogelijk om een getekende lijn los te maken van de regels? als ik de lijn wil verschuiven, dan versprint ze altyd naar bepaalde plaatsen ipv de random plaats waar ik ze wil zetten.

Ja dat kan, zie onder, met rechtermuis op de lijn, daarna autovorm opmaken en -->
attachment.php

Bijlagen

• Screenshot_026.jpg
    Screenshot_026.jpg
    27,3 KB · Weergaven: 90
aar heb ik ook al proberen te zien. maar het tabblad dat jij laat zien, staat niet bij AutoVorm opmaken. ik moet die lijn tekenen in een 'tekenpapier' (zo een kader waarin getekend moet worden). dat tekenblad kan ik ook opmaken en daarin staat wel het tabblad dat jij aangeeft. die instellingen staan zoals in uw screenshot, maar dat veranderd niets aan het probleem.

Zou je er even een voorbeeldje toe willen voegen, kan niet zo voor de geest halen watr nou precies de bedoeling is :o

ik heb geen idee hoe ik een foto online zou kunnen krijgen.

nu heb ik 3 alineas tekst die ik wil scheiden tussenin met een lijn. ik wil die lijn exact tussen de alineas zetten, maar als ik ze sleep en loslaat, dan verspringt ze altyd een heel klein beetje. (2mm of zo)

Je kan met meer precisie slepen door tijdens het slepen de Alt-toest vast te houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan