hi
wat er zou moeten geburen is het volgende staat er niks in het register dan zou bRodelijnWeerGevenAanUit standaard true moeten krijgen.
Dit gebeurt ook in de sub maar de code public bRodelijnWeerGevenAanUit krijgt de waarde true niet !!
Bij een true komen er dikke rode lijnen om de 4 weken op de kalender ander volledig dunne zwarte
Verander ik de ByRef bRodelijnWeerGevenAanUit naar byref returnedVal
en dan haar zet ik dan bRodelijnWeerGevenAanUit = getsettings in comentaar
deze 'returnedVal= GetSetting uit comentaar
en dan bRodelijnWeerGevenAanUit = returnedVal
Dan krijgt public bRodelijnWeerGevenAanUit wel true
wat er zou moeten geburen is het volgende staat er niks in het register dan zou bRodelijnWeerGevenAanUit standaard true moeten krijgen.
Dit gebeurt ook in de sub maar de code public bRodelijnWeerGevenAanUit krijgt de waarde true niet !!
Bij een true komen er dikke rode lijnen om de 4 weken op de kalender ander volledig dunne zwarte
Verander ik de ByRef bRodelijnWeerGevenAanUit naar byref returnedVal
en dan haar zet ik dan bRodelijnWeerGevenAanUit = getsettings in comentaar
deze 'returnedVal= GetSetting uit comentaar
en dan bRodelijnWeerGevenAanUit = returnedVal
Dan krijgt public bRodelijnWeerGevenAanUit wel true
Code:
Public bRodelijnWeerGevenAanUit As Boolean
Sub cbRodeLijnWeergevenAanUit_getPressed(control As IRibbonControl, ByRef bRodelijnWeerGevenAanUit)
'Callback for checkBox getPressed
'De toestand van de checkbox RodeLijnWeergevenAanUit uitlezen uit het register.
'Plaats in het regeister Computer\HKEY_CURRENT_USER\Software\VB and VBA Program Settings
bRodelijnWeerGevenAanUit = GetSetting("Afwezigheidskalender", "checkboxstate", "RodelijnWeergevenAanUit", True) ' true=default value als er niks in het register staat
'returnedVal= GetSetting("Afwezigheidskalender", "checkboxstate", "RodelijnWeergevenAanUit", True) ' true=default value als er niks in het register staat
'bRodelijnWeerGevenAanUit = returnedVal
Call WeekLijnTrekken
'Is bRodelijnWeerGevenAanUit ="" ' Betekend dat de RodelijnWeergevenAanuit zich niet in het register bevind.
End Sub
Bijlagen
Laatst bewerkt: