• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Getransponeerd lijst in nieuw werkblad kopiëren naar nieuw werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.666
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Getransponeerd werkblad1 in nieuw werkblad2 dan kopiëren/plakken naar nieuw werkblad3 met behoud van formules maar geen matrix dan. Hoe plak ik dit dan in werkblad3?

Als ik Plakken speciaal kies met Alles of formules dan blijft direct op werkblad de formule TRANSPONEREN in beeld komen.

Melding: u kunt niet een deel van de matrix wijzigen

Begrijp werkelijk niet dat een dergelijk programma niet begrijpt wat de bedoeling is. Wat heb je aan een dergelijke melding. Vraag dan wat wilt u? Het ligt toch voor de hand dat een getransponeerde lijst bewerkt moet worden!

Tekst in kolom samenvoegen zonder spaties
Deze werkt niet goed A en B komt een spatie en C niet
Code:
=A1&""&B1&""&C1

Heb de fout ontdekt, stond spatie in de tekst. Blijft vraag 1 over.
 
Laatst bewerkt:
Dat is bekend. De vraag is simpel, hoe plak ik een werkblad2 (getransponeerd uit werkblad1) dat dan een matrix is, in werkblak3 zonder dat dit dan ook daar een matrix wordt. Daar kan ik dan bewerkingen uitvoeren. Daar heb je volgens mij geen voorbeeldbestand voor nodig.
 
Opgelost. Kwestie van Waarden plakken (speciaal) dan maar zonder formules.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan