gevey sim

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuidoHuis

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
ik heb ios 5 geinstalled op de iphone 4 maar dan herkent hij mijn, gevey sim, niet.

De volgende link levert enkele instructies op, via (o.a.) Youtube filmpjes: deze link

Het schijnt te kunnen werken, maar dan moet je wel een originele gevey sim hebben.

Succes,

Tijs.

sim not supported

er staat in itunes en p de gsm dat de sim niet supported is.

Ik vraag me af hoe je tot nu toe verbonden hebt met die gevey sim, want standaard krijg je altijd de Sim not supported melding (onafhankelijk van welke IOS versie je hebt).
Eerst bellen met 112 (ophangen voordat wordt opgenomen) en daarna net zolang de Vliegtuig modus uit en aan zetten totdat hij een carrier vindt (=op het moment dat de melding Sim not supported niet optreedt).

Sorry dat ik het zeg, maar waarom ga je met zo'n 'hack'-sim aan de slag als je je niet verdiept in 'hoe het werkt'?

Tijs.

ik kocht hem en de verkoper legte uit hoe het moest en ik dacht dat kan ik wel...

nou activeert dat pokkeding niet. ligt apple.com er uit of zo.

Lijkt mij dat je, als je wilt activeren, éérst een netwerkverbinding moet hebben op je iPhone, hetzij via mobiel internet (zie vorige postings), hetzij draadloos.

Tijs.

laatste vraag.

Ik heb redsn0w jailbreak met unthethered (die met de fix). Heb alleen geen provider in mijn scherm.. Hij blijft maar zoeken...

Dat zal er wel in zitten dat je geen carrier/mobiel Internet hebt. (Zie postings eerder).
Ik zou als ik jou was even met de leverancier van die gevey sim gaan bellen voor verdere hulp.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan