Gevolgen antimalware doctor

Status
Niet open voor verdere reacties.

RuttenM

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2010
Hallo,

Ik heb sinds twee weken antimalware doctor op mijn computer. In het begin kwam het steeds heel agressief naar voren toe, maar sinds een paar dagen heb ik daar eigenlijk geen last meer van. Het staat er natuurlijk nog wel gewoon op en in een vorig onderwerp over dit programma las ik dat toch geformatteerd moest gaan worden en windows opnieuw geinstalleerd zal moeten worden om het er helemaal af te krijgen.
Ik wil graag weten wat voor gevolgen dit programma nu uiteindelijk voor mijn computer/bestanden heeft. Kan het bijvoorbeeld zijn dat het mijn bestanden op een of andere manier heeft geinfecteerd of kan ik al mijn bestanden gewoon op een harde schijf kopieren zodat ik het later weer op mijn computer kan gooien. Of misschien heeft het andere nadelige gevolgen, ik hoop in ieder geval dat iemand mij hier wat duidelijkheid over kan geven. Bij voorbaat dank.

Mvg

M

Dank voor je link.

Ik moet bekennen dat ik echt een nitwit ben op computergebied, dus zal de volgende vraag wel een beetje simpel overkomen op jullie, maar ik ga het toch vragen hehe.
Ik heb geen cd waarmee ik windows opnieuw kan installeren. Nou zag ik in de gebruiksaanwijzing dat je met Recovery Manager de optie 'systeemherstel' kunt uitvoeren. Er staat bij dat de computer dan wordt teruggebracht naar de oorspronkelijke fabriekstoestand. Is dat in dit geval voldoende en heeft dit hetzelfde effect als opnieuw installeren van windows? En ook wat formatteren betreft? Moet dat daarna nog gewoon worden gedaan?

Met vriendelijke groet,

M

Het is me gelukt dus mijn vraag staat niet langer open.

Groet M

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan