Wie heeft ervaring met een "Search engine submitter Tool"? Welke is de beste? Ik meld mijn website al maanden lang aan bij Google en andere zoekmachines en heb ook metatags en andere zaken in orde (denk ik) maar nog steeds is mijn site niet geindexeerd in google. Het nu al 10 maanden geleden. Wat doe ik fout of gebruik ik de verkeerde tools?
Welke aanmeld software is de best?
Ik wordt er niet goed van.
Ik hoor net van een collega die een site nog maar enekel uren heeft geupload en die was al in google te zien. Als ik naar de broncode van zijn website kijk, pas ik ook dezelfde metatags toe, maar blijkbaar is er toch iets fout aan mijn site. Het enige wat verschilt is dat mijn site uit Frames bestaat. Accepteerd Google dan geen Frames?
Welke aanmeld software is de best?
Ik wordt er niet goed van.
Ik hoor net van een collega die een site nog maar enekel uren heeft geupload en die was al in google te zien. Als ik naar de broncode van zijn website kijk, pas ik ook dezelfde metatags toe, maar blijkbaar is er toch iets fout aan mijn site. Het enige wat verschilt is dat mijn site uit Frames bestaat. Accepteerd Google dan geen Frames?