Beste Excel-experten,
Graag jullie hulp bij mijn probleem. Bijgevoegd document wordt gebruikt om rondgangen op vlak van kwaliteit, veiligheid, ... Op elke deeltaak wordt een termijn geplaatst. Elk tabblad stelt een werkpost voor, hier staan zowel de opdrachten die uitgevoerd zijn, als de opdrachten die nog uitgevoerd moeten worden.
Nu had ik graag onder het tabblad To-Do enkel de taken die nog uitgevoerd moeten worden gehad. Dit betekend dus alle taken waar de kolom 'datum actie voltooid' nog niet is ingevuld moeten opgelijst worden in het tabblad To-Do.
Als één van jullie de formule zou kunnen opstellen voor de kolom 'datum' in tabblad To-Do in te laten vullen zou geweldig zijn !!!
De andere kolommen krijg ik wel klaar met vert.zoeken functie...
Alvast hartelijk dank, met vriendelijke groeten,
Van Gerven JannickBekijk bijlage Voorbeeld To-Do per WP.xlsx
Graag jullie hulp bij mijn probleem. Bijgevoegd document wordt gebruikt om rondgangen op vlak van kwaliteit, veiligheid, ... Op elke deeltaak wordt een termijn geplaatst. Elk tabblad stelt een werkpost voor, hier staan zowel de opdrachten die uitgevoerd zijn, als de opdrachten die nog uitgevoerd moeten worden.
Nu had ik graag onder het tabblad To-Do enkel de taken die nog uitgevoerd moeten worden gehad. Dit betekend dus alle taken waar de kolom 'datum actie voltooid' nog niet is ingevuld moeten opgelijst worden in het tabblad To-Do.
Als één van jullie de formule zou kunnen opstellen voor de kolom 'datum' in tabblad To-Do in te laten vullen zou geweldig zijn !!!
De andere kolommen krijg ik wel klaar met vert.zoeken functie...
Alvast hartelijk dank, met vriendelijke groeten,
Van Gerven JannickBekijk bijlage Voorbeeld To-Do per WP.xlsx