• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gevulde cellen lichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco1805

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2014
Goedemiddag,

Bijgaand bestandje "Hertelling KF" wordt automatisch gevuld naar aanleiding van een telling die in het magazijn is gedaan. De gegevens die in de kolommen 1 t/m 6 staan zijn de locaties waarop de producten zijn geteld. Nu wil ik, wanneer er een artikelcode in het bestand "Telbriefje' wordt ingevoerd, er automatisch de omschrijving komt (lukt via vert.zoeken), maar ook dat de locatiecodes in de kolom I wordt gevuld. Waarbij in elke rij, 1 locatiecode komt te staan. De lege cellen uit het bestand "Hertelling KF" moeten dan genegeerd worden.

Wie kan mij hierbij helpen.

Alvast bedankt.

Marco

Bijlagen

Het is niet omdat jij weet wat er wanneer moet gebeuren dat wij dat ook weten, geen touw aan vast te knopen.
Voeg die 2 bestanden eens samen en maak eens wat aantekeningen in je bestand.
Vul wat waarden in en schrijf erbij van waar die komen en wat er wanneer moet gebeuren.

Het bestandje hertelling is het basisbestand van waaruit gewerkt kan worden. Hierin staan, zoals zichtbaar in dit bestandje, in sommige gevallen onze locatiecodes vermeld. Deze wil ik onder elkaar genoemd hebben in het bestandje "telbriefje". In het telbriefje wordt handmatig een artikelcode ingevoerd. Hierna moeten enkel dan die locatiecodes tevoorschijn komen die overeenkomen met de ingevulde artikelcode.

Maar heb je nu je bestandje aangepast zoals gevraagd?
Als het zo duidelijk was had je waarschijnlijk al lang een oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan