GEwenste popup werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
629
Heb het volgende probleem.
Gewenste popups worden bij mij niet weergegeven in de internet explorer. (Windows 2000 met laatste update's)
Heb al gescand op virussen; spyware; De firewall uitgezet en ook de popupblokker uitgezet.
Helpt allemaal niet.
Vervolgens heb ik bij popuptest.com gekeken.

Helemaal onderaan op de pagina staat NOT ALL POPUPS ARE BAD click here.
Op de pagina die dan komt staat de mogelijkheid om 4x een goede popup te laten verschijnen.
Dat lukt bij mij dus niet en is precies mijn probleem.
Ik zie heeeel even een kader en daarna niets meer.
 
Wat krijg je te zien in die 4 pagina's waar een popup moet komen? Een melding? Ik krijg namelijk DIE pagina's wel te zien.

In de eerste test waar je ze niet mag zien stond er:

Je ziet ze inderdaad niet omdat je een goede popup blocker hebt, of

Internet explorer is NIET je standaard browser, of

je hebt java niet ingeschakeld.

Misschien moet je dat java eens nakijken.
 
Nou dat heb ik dus allemaal ook nagekeken (java) maar ik kom er niet uit.
Ook in die eerste tests krijg ik diezelfde meldingen dus dat is allemaal goed.
Alleen juist de popups die wel zouden moeten komen krijg ik dus niet.

En om antwoord te geven op je vraag.
Ik krijg heeeeel even een popup-kader te zien maar dat springt meteen weer weg zodat het lijkt alsof er gewoon niet op die link geklikt is. Er komt dus ook geen foutmelding......

Bij alle andere tests kreeg ik dezelfde melding als je omschreef.
 
Met Printscreen kon ik een afdruk maken van wat er bij mij zichtbaar is. Dat kader is dus alles wat ik zie en dat blijft maar ongeveer een halve seconde in beeld.
 

Bijlagen

  • popup.jpg
    popup.jpg
    60,4 KB · Weergaven: 22
hmm, een leeg veld.

Heb je verder met surfen ook lege velden bij sommige plaatjes? Met een rood kruisje erin bv?


Al geprobeerd bij internet explorer, extra, internet-opties, geavanceerd, standaardinstellingen herstellen gedaan?
 
Dag Tanja1968,

Nou die standaardinstellingen had ik al geprobeerd en dat gaf ook geen resultaat.

En ja soms heb ik tijdens het surfen wel eens dat er een rood kruisje staat in een vlak waar eigenlijk een plaatje hoort te staan.

Het komt zelfs wel eens voor (maar niet altijd) dat op de Helpmij pagina onder de kolom OPGELOST het rode vraagteken niet wordt weergegeven.
Dat is dan op te lossen door op die plek met de rechter muisknop te klikken en vervolgens op AFBEELDING WEERGEVEN te klikken.
Niet alleen dat ene plaatje wordt dan weergegeven maar alle plaatjes in die kolom met dat rode vraagteken.
Op andere ínternetpagina's werkt dat dan meestal NIET en blijft op de plek waar een afbeelding zou moeten staan een rood kruis zichtbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan