'Gewijzigd op'-datum verandert soms

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scarfinger

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
81
Weet iemand hoe het komt dat Windows XP soms de datum verandert waarop een bestand zijn laatste wijziging heeft ondergaan (zonder dat je zelf iets aan dat bestand hebt veranderd)?

Het is best lastig soms, omdat ik ook werk doe op mijn computer. Dus dan wil ik nogal eens sorteren op 'datum laatst gewijzigd'.

Wat er gebeurt is, wanneer ik een bestand open (in mijn geval een muziekbestand) dan staat ie de volgende keer dat ik in die map kijk helemaal onderaan (of bovenaan) bij de recentst gewijzigde bestanden.

Als iemand weet hoe dat komt en al helemaal hoe dit kleine ergernisje :evil: gemeden kan worden, zou ik dat erg graag horen.

Groetjes,

Scarfinger
 
Windows Media Player heeft ergens een optie om muziek met informatie van het internet bij te werken. Die staat standaard aan :evil:.

Ik denk dat dat het is.

Behalve die optie uitzetten voor alle gebruikeraccounts kun je ook de muziek 'alleen lezen' maken via rechtsklikken eigenschappen. :)


Vr.Gr. Egel.
 
Laatst bewerkt:
Hee bedankt, klinkt als een goede tip!

Ik zie wel de optie 'aanvullende gegevens van internet downloaden' op tabblad Mediabibliotheek.

En ook 'vernieuwen van beveiligde bestanden automatisch controleren'. (wat zijn dat?)

Het gaat overigens óók om muziekbestanden die van mijzelf zijn en dus niet via internet kunnen worden bijgewerkt (lijkt me erg eng althans! :p ).

Ik heb vast twee bovengenoemde opties uitgezet.
 
Bedankt voor jullie hulp!

Ik kan inderdaad elk nieuw muziekbestand (of map) 'alleen lezen' maken.

Handig tooltje ook, bedankt.

Groetjes,

Scarfinger:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan