• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gewiste inhoud van een blad terug halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Beste forum leden.
Ik heb van een blad een aantal gegevens gewist en later deze opgeslagen.
Nu kom ik er achter dat ik het verkeerde blad heb gebruikt Kan ik dit nog herstellen ??
En de gewiste gegevens terug halen ?? op een of andere manier (ik heb nog niets gedaan de laptop ook nog niet uitgezet )
e de waele

Hier staan een aantal aanwijzingen. Echter de functies moeten wel aan hebben gestaan. Zou niet direct software van derden installeren! Wacht eerst nog even wat antwoorden af.

Ik ga ze bekijken heel veel dank.
Ik hoop dat ik de juiste instellingen heb aangevinkt voor opslag
Het zou geen erge toestand zijn als ik dit deel verlies maar het is wel een hoop typ werk om weer alles in te vullen
de gegevens heb ik wel nog op papier staan dus ??
e de waele

Ja, dat is altijd vervelend. Soms uren werk en dan maak je een fout of bestand is beschadigd e.d.
Daarom maak ik regelmatig back-ups en synchroniseer een "Hoofdmap" regelmatig. Als het om veel tijd gaat dan maak ik tussendoor nog wel eens snel een kopie in een andere map. Je weet nooit. Kun je altijd terugvallen op dat bestand. Die opties zijn dus wel in het programma aanwezig maar staan niet altijd aan.

Hallo probleem opgelost.
Ikheb vorige maand (schijnbaar ) nog een back-up gemaakt op mijn USB stick En heb ik nu terug geplaatst
Alleen nog enkele aanvullen maar dat doe ik nog wel ik ben nu weer blij dat alles er bijna weer in staat
Heel veel dank voor uw info ook deze heb ik opgeslagen je weet maar nooit
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan