gezocht: adope flash player voor windows 7 64 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
hallo.

ik gebruik windows 7 64 bits nederlandse versie.

en werkt zeer goed.

maar alleen als ik een youtube filmpje wil bekijken op internet, dan mis ik iets. nl:

"Je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe Flash Player. Download de nieuwste versie van Flash Player"

maar javascript is ingeschakeld, en heb de nieuwste versie ervan. en die adope flash player werkt niet onder windows 7 64 bits geeft die aan. krijg geen ondersteuning als ik op de download klik.

heb ook geen idee wat nu te doen, zodat ik gewoon normaal youtube filmpjes kan bekijken.

als t nog te nieuw is die windows 7 64 bit. kan het anders met windows media player afgespeeld worden???
 
Hoi,

heb je deze al gelezen het zou dan met deze moeten lukken


ik heb een quadcore q9400 2.66 ghz
4gb ram geheugen

en heb al eens gekeken op die (2e) link van adobe, maar kom niet echt verder om de .exe te downloaden op die site. je ziet veel tekst en linken, maar waar je ook op klikt. je raakt niet uitgeklikt tot ik straks alles 100x heb gezien.

ik weet niet wat en waar ik iets download. engels is al moelijk zat, als je het half begrijpt.

ik heb het overigens idee zoals ik op google lees. (opgezocht)

dat adobe geen 64 bits ondersteunt voor internet explorer 8 (wat ik momenteel nu ook gebruik)

dus blijft mij 1 alternatief staan, moet ik nu een internet explorer 8 32 bits versie instaleren???

of zijn er alternatieven dat ik toch op 64 bits kan werken in internet explorer en gewoon die youtube filmpjes kan bekijken????????
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Klopt dan zal je explorer 8 32 bits moeten gebruiken bij mij wil het ook niet op de 64 bits versie
 
Hoi,

Klopt dan zal je explorer 8 32 bits moeten gebruiken bij mij wil het ook niet op de 64 bits versie

dan zal ik dat eerst maar aanpassen dan.

vind het hooguit erg vreemd waarom adobe nog niet zo ver is.

in iedergeval bedankt:thumb:

ik hoef ook niet meer verder te zoeken.

ik ben ie 8 32 bits instaleren.

laterzzzzzz:D
 
Hoi,

Zeker vreemd maar zal wel niet zolang op zich laten wachten
 
Hoi,

Zeker vreemd maar zal wel niet zolang op zich laten wachten

hoop van niet, alleen weet nietwaar je dat dan ziet hoelang het nog gaat duren?

maare......

heb inmiddels uitgevist in windows 7 hoe ik terug kan.

nooit geweten dat het zo simpel was.

heb ff weer op google opgezocht.

van internet explorer 8 64 bits terug naar internet explorer 32 bits.

zeer simpel. je hebt ze alle 2 op je windows 7 staan.

ga naar je hoofdschijf waar windows op staat. in meeste gevallen dus "c: windows" >> programma files (86x) >> internet explorer >> iexplore.exe

kopier dat bestand naar je bureaublad. en het zal werken!
 
Hoi,

Dat zie ik ook niet maar neem dat eigenlijk aan en zelf gebruik ik firefox maar zal zeker je oplossing proberen bedankt:thumb::thumb:
 
Hoi,

Dat zie ik ook niet maar neem dat eigenlijk aan

Ik denk al... hoe weet die dat, had iets vluchtigs gelezen dat ze al 6 jaar bezig zijn. hmmmm ach ja komt vast nog wel....

ie8 64 bits werkt ook goed. alleen zal wel bepaalde dingen zijn waar je nog 32 bits voor moet gebruiken. zoals nu bv de flashplayer van adobe.

ze mogen wel al opschieten, want ik lees dat ie 9 ook al opkomst is.

Hoi,
zelf gebruik ik firefox maar zal zeker je oplossing proberen bedankt:thumb::thumb:

oh......

ik dacht je die ie 32 bits versie al gebruikte,

maar je wilde vast en zeker de 64 bits blijven gebruiken???

kan me voorstellen.... firefox kan dat wel. (vluchtig gezien) alleen gebruik nooit een andere browser. vandaar test ik die andere ook nooit.

ik heb inmiddels toch 2 snelkopelingen gemaakt van ie. zo heb ik ze hernoemd naar de 32 en de 64 bits.

alleen lastig voor de favorieten. dan moet je steeds schakelen.

maar hoofzakelijk gebruik ik ie 64 bits. heb ik problemen zoals ik bv iets wil bekijken op youtube, dan start ik gewoon de 32 bits op:p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan