Gezocht alternatief voor Mailwasher

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cat9
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cat9

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Mailwasher loopt sinds kort steeds vast bij het opstarten.
Ik heb gehoord dat je er nu voor moet betalen, waarnschijnlijk is dat dus de oorzaak.
Is Spamihilator 0.9.8.4 of Spambayes 1.0.1 een goed alternatief ?
Heeft iemand hier ervaringen mee ?

Groetjes Cat

Ik weet niet welke versie je hebt maar als je gewoon de Free hebt dan moet hij gewoon blijven werken. Anders heb ik nog wel een Free versie voor je hoor. Andere twee programma's ken ik helaas niet. Maar ze werken vaak met het zelfde principe dat wil zeggen op de server kijken wat er is en wat je niet wil op de Blacklist zetten en vervolgens binnen halen wat je wel wil. Ik zou er zelf geen betaald programma voor nemen.
Tenzij het voor meerdere accounts is.

Hartelijk bedankt

Ik ga spamfighter eens proberen.
Het ziet er in ieder geval goed uit.

Groetjes Cat

Spamfighter

Ik gebruikte Mailwasher en toen begon het minder goed te werken. Heb die nu weggehaald en Spamfighter geïnstalleerd, maar die werkt niet goed. Als ik de spam op de zwarte lijst wil zetten dan heel vaak krijg ik de melding "ongeldige bewerking' en wordt O.E. afgesloten.
Ik krijg nog steeds bijna alle spam-mails binnen, een enkele keer gaat er 1 of 2 meteen naar de spam-map.
Weet iemand hier raad mee?

Dat je nog steeds veel spam binnen krijgt is normaal. De verzender gebruikt nakelijk steeds een adres als afzender en heeft een blacklist niet veel zin. Daarom hou ik het op Mailwasher zodat ik gewoon op de server kijk wat ik wel wil en niet wil. Heb je mailwasher er al eens opnieuw opgezet?

Bedankt voor je reactie Raymond. Ik ga Mailwasher weer installeren, kijk of het nu weer goed werkt. (Had ik daar in ieder geval meer aan dan Spamfighter.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan