Gezocht datasheet Sharp lcd scherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

crash

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2001
Ik heb hier een lcd scherm van een laptop. Nu heb ik hiervan de pinout nodig. Ik heb met diverse zoek opdrachten geprobeerd de datasheet te vinden, maar ik kom alleen andere lcd scherm modellen tegen.:(

Wie weet waar ik de datasheet van de LM64P721 (sharp) kan vinden?

Sorry Puppie, maar dat is van Sanyo.

@Bandit123,
Daar had ik ook al gezocht. Ik ben bang dat het niet op het internet staat. Mischien maar eens een mailtje naar Sharp sturen.

Ja en heb je daar ingegeven waar het om gaat?

Mail : ze hebben ook een adres hier in NL

Ik heb op die site op het lcd type/model nummer gezocht, helaas geen resultaten.

Het betreft een lcd scherm die ik uit een IBM/PS2 laptop heb gehaald.

Geplaatst door BANDIT123
En zoeken gekoppelt aan IBM
Kom ik ook niet verder mee. Die laptop is al vrij oud en was stuk. Ik wil nog een Casemod projectje doen met het scherm, maar dan moet ik die pinout weten. Zolang ik dat niet weet, kan ik er verder niks mee.

Heb nog een ander laptop lcd scherm liggen, maar daar is de pinout niet goed voor wat ik wil.

Denk dat het 2 mailtjes worden ,zowel naar IBM als Sharp

Ik kom ook niet verder er mee,steeds hetzelfde

@ crash, ik vrees dat je bot gaat vangen. Normaal geeft geen enkele firma, datasheets vrij. Is het nu, niet kunnen of niet willen, ik denk het laatste. Zal waarschijnlijk wel iets te maken hebben met hun repair centers. Ik weet wel dat er een firma is in Nederland, die herstellingen aan zulke zaken uitvoerd, maar ik ben spijtig de link kwijt. Misschien ken jij die firma, en via daar eventueel ????

Er staan een hoop datasheets op het internet, helaas alleen van andere typen/modellen. Ik heb her en der wel gelezen, dat soms wel een datasheet werd gemailt, maar in de meeste gevallen de mensen inderdaad niks kregen toegestuurd.

Je kan het bij hun proberen

Elesco Heteren, Elesco Wilsatech
Rood 22
6666 LT
HETEREN
Tel: 026-4723725
Fax: 026-4723254

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan