Gezocht Ervaren Dedicate Server/Root Programmeur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diablo2011

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Berichten
11
gezocht Ervaren Dedicate Server/Root Programmeur

hallo,

Ik ben op zoek naar een Dedicate Server/Root Programmeur.

Ik ga binnekort een dedicate gameserver huren bij http://www.csv-networks.nl/dedicatedhuur.php en daar de 2de server van. (ik verwacht dat de root rond 15-20 mei online is en klaar om gemaakt te worden.

Maar het zit zo, Ik ben niet goed in het maken van een dedicate gameserver, en de installatie daar van.

Op deze Dedicate Server wil ik Deze Software enz :

- Operating System Linux Debian lenny
- Plesk 9 (volgens mij geeft csv network die er bij maar weet niet of ik het moet
installeren via putty)
- Een Website met de nieuwste phpbb
- Teamspeak 3 Server
- Phpmyadmin(als het egt nodig is)
- Direct Admin(zit ook bij het pakket dat ik wil. Maar ook hier weet ik niet of ik het zelf via putty moet installeren, of gewoon 1 2 3 dat die al gebruikt kan worden)
- Addon : ManuAdminMod
- En Redirect enzovoort

En deze games wil ik er op hosten :

Call of Duty 4(cracked en orgineel), Modernwarfare 2 via alteriw En homefront(orgineel)

Ik heb wel een maat gehad die altijd de servers voor mij deed installeren. gameservers site ts3 enzovoort. Maar hij heeft me genaait en nu helpt die me niet meer.

Ik heb niet egt Geld om je te betalen, omdat ik niet zo breed zit. Maar ik ben bereid om voor jou een eigen user account op mijn root te maken. Waar je gameservers,site,ts3 enz voor je zelf kan maken of voor je nieuwe clan.

Dus als je me zou willen helpen en je wilt een eigen user op mijn root? Stuur me dan een email Of reageer hier op.

Graag niet reageren onder de 18 jaar, omdat ik liever een wat oudere programmeur wil dan een jonge van 15-17 jaar.

Met vriendelijke Groet,

Jeroen van Dijk

PS : Is 500 Gb en 4000 traffic goed zat? voor de intel core 2 quad root? want meer geld heb ik niet en ik wil er wel alles op kunnen runnen.

PS: Mijn Xfire is jeroentje1991
 
Laatst bewerkt:
Ik zou in jouw geval even wachten tot je de toegang hebt en beginnen met de handleiding te lezen, veel dingen die je noemt zoals Plesk, heeft gewoon een webbased interface .. en als je host is het erg handig als je zelf ook wat kan, buiten het feit dat er niet veel mensen zijn die dit allemaal gratis voor je gaan doen - die moeten daarna de boel ook gaan onderhouden zeker, je geeft me namelijk niet echt de indruk dat je zelf ook wil weten hoe bepaalde dingen werken en alles uit wil besteden via een berichtje op een forum. Als je niet genaaid wilt worden, moet je het zelf in beheer gaan nemen, en dat betekent lezen, uitzoeken en er zelf ook moeite voor doen.

Edit: Trouwens, als je niet wilt dat je mailbox volgespammed wordt, zou ik je email niet zo in de OP laten staan.
 
Laatst bewerkt:
reactie

Ik ben zeer bereid om te leren. Ik heb altijd mee gekeken met die maat van me. Maar voor mij is het heel moeilijk. Ik wil graag wat leren.

mvg,

Jeroen van Dijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan