Hallo mensen,
Ik ben opzoek naar een Freeware/Open-source Knowledge Base oplossing.
Zelf heb ik MediaWiki al geprobeerd alleen is deze te omslachtig en best complex.
VQWiki heb ik ook naar gekeken alleen deze is het laatst geupdate in 2009. Dus echt support is er niet meer.
Het doel van deze omgeving is heel basic, er moet een gedeelte zijn voor de handleidingen en een gedeelte voor de FAQ. Verder zijn ticket, email, of dergelijke opties niet nodig.
We gebruiken op dit moment TopDesk om tickets aan voor de eerste en tweedelijns aan te maken.
Er is ondersteuning voor een Kennissysteem alleen deze ondersteund geen grafische input.
Wat een must is voor ons.
Helpscout.net ziet er heel gelikt uit alleen kost deze 15 dollar in de maand plus 25 dollar als je de Docs plugin wil hebben. Wat functioneert als Knowledge base.
Ik zou graag willen weten wat jullie gebruiken op de help desk / service desk voor Knowledge base.
Bedankt
Ik ben opzoek naar een Freeware/Open-source Knowledge Base oplossing.
Zelf heb ik MediaWiki al geprobeerd alleen is deze te omslachtig en best complex.
VQWiki heb ik ook naar gekeken alleen deze is het laatst geupdate in 2009. Dus echt support is er niet meer.
Het doel van deze omgeving is heel basic, er moet een gedeelte zijn voor de handleidingen en een gedeelte voor de FAQ. Verder zijn ticket, email, of dergelijke opties niet nodig.
We gebruiken op dit moment TopDesk om tickets aan voor de eerste en tweedelijns aan te maken.
Er is ondersteuning voor een Kennissysteem alleen deze ondersteund geen grafische input.
Wat een must is voor ons.
Helpscout.net ziet er heel gelikt uit alleen kost deze 15 dollar in de maand plus 25 dollar als je de Docs plugin wil hebben. Wat functioneert als Knowledge base.
Ik zou graag willen weten wat jullie gebruiken op de help desk / service desk voor Knowledge base.
Bedankt
