Gezocht goede php scripter/MYSQL

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjuh_4

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2005
Ik ben op naar iemand die goed is in php en in msql.
ik heb een site maar die is gister gehackt en heeft de hele msql leeg gehaald en backups heb ik er niet van. ik wil de site zo snel mogelijk weer online hebben omdat we er zo'n 200 users op hebben.

Mvg,

Bartjuh

denk dat je op www.sitemasters.be sneller wat vind. Rechts onderin staat een tabel met 'samenwerken' :) daar komt jouw aanvraag ook bij te staan.

bartjuh_4 zei:
Ik ben op naar iemand die goed is in php en in msql.
ik heb een site maar die is gister gehackt en heeft de hele msql leeg gehaald en backups heb ik er niet van. ik wil de site zo snel mogelijk weer online hebben omdat we er zo'n 200 users op hebben.
Ik acht mezelf als best goed met PHP en MySQL :)

Maaruh, als je geen backups hebt dan houdt 't al gauw op. Je kan nog via enkele programmaatjes proberen om de verwijderde bestanden terug te halen, op een computer is het nooit echt helemaal verwijderd namelijk :).

Maar wat is het precies dat je nodig hebt ? Wat moet er opnieuw opgebouwd worden; alle scripts op je website, de database, de database met de inhoud ervan ?

JPeetje zei:
Maar wat is het precies dat je nodig hebt ? Wat moet er opnieuw opgebouwd worden; alle scripts op je website, de database, de database met de inhoud ervan ?
ik denk het beveiligen ervan....

alle .php bestanden in de ftp zijn er allemaal nog maar de hele database is leeg

daar heb je toch geen php programmeur voor nodig?
heb je de tabellen nog of zijn die ook weg?

bartjuh_4 zei:
alle .php bestanden in de ftp zijn er allemaal nog maar de hele database is leeg
Dus... wat is het dan dat je precies wil ? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan