gezocht gratis antivirus en gratis internet beveiliging programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertnl2

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2006
Ik heb windows vista,ik ben op zoek wat in de titel staat,maar dan niet voor 30 dagen,maar voor altijd.
Die ook per internet verkrijgen is.

ik gebruik microsoft security essentials, is gratis, werkt goed, heb er nog nooit problemen mee gehad

Al jaren tevreden over Avast Free en Comodo fierwall (beide gratis).

Comodo staat bij jou dus fier bovenaan :cool:

Ik sluit mij bij Mik Zjegger aan. Avast Free Antivirus en Comodo Firewall!!

Dag robertnl2,
Richt je op Avast! Home editie, het is gratis en beschermt ook op Internet. Ik heb daar regelmatig blokkeringen maar niet de betaalde Internet beschermings module van Avast!. CounterSpy versie 2 shareware van Sunbelt in "paranoid" modus laat je wijzigingen in de systeembestanden bevestigen en vertrouwen. Je moet dit programma dan niet updaten want het wordt niet meer ondersteund en dan krijg je er onderdelen van de opvolger Vipre bij, zoals een bootscan waar je niet om hebt gevraagd. MSI vond ik persoonlijk waardeloos.

ik gebruik de gratis avast!7 versie en de gratis Malwarebytes antimalware programma's, en als firewall die van windows zelve, meer hoeft het niet te zijn tenzij je toch opteerd op een beter firewall dan zou ik ook zoals Ad58 en Mik Zjegger beschrijft die van comodo of van sunbelt aanschaffen(gratis versies)
succes :thumb:

Laatst bewerkt:
Sunbelt is geen optie meer, gezien het volgende:
Sunbelt Personal Firewall Software End-of-Life
After many years as leader in firewall protection, Sunbelt Personal Firewall is being discontinued. While there are many loyal customers for this product, we have found that most customers prefer to purchase GFI VIPRE® Antivirus Premium instead, which includes firewall technology AND antivirus support.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan